Istaknuti član Hrvatskog društva profesionalnih baletnih umjetnika Miljenko Vikić, hrvatski baletni plesač i koreograf preminuo je u petak, 30. listopada u Dubrovniku, izvijestili su večeras iz tog društva
Miljenko Vikić (1931.-2020.) baletnu školu pohađao je u Beogradu, gdje je studirao glumu na Akademiji za filmsku i kazališnu umjetnost te bio angažiran u Baletu Narodnoga pozorišta od 1950. -1953.
Zatim je plesao u Sarajevu i Rijeci, a 1958. angažiran je u zagrebačkom HNK-u.
Svestrani plesač karakternoga, klasičnog i modernog izraza, istaknuo se u baletima Peer Gynt (E. Grieg, koreografija M. Kirbos), Čudesni mandarin (B. Bartók) i Romeo i Julija (S. S. Prokofjev, koreografija D. Parlić), Đavo u selu (F. Lhotka), Pepeljuga (Prokofjev) i Heloti (I. Brkanović, koreografija Pia i Pino Mlakar), Balada o mjesecu lutalici (Dušan Radić, koreografija M. Sanjina), Trorogi šešir (M. de Falla, koreografija F. Adret), Čovjek pred zrcalom (M. Kelemen) i Posljednja uloga (I. Kuljerić, koreografija N. Bidjin i S. Kastl), Petar Pan (B. Bjelinski, koreografija N. Lhotka), Vragolasta djevojka (F. Herold, koreografija N. Dixon) i dr. Koreografirao je balete Karneval iluzija (B. Bjelinski), Makar Čudra (P. Konjović), Carmen (G. Bizet – R. K. Ščedrin), Papisa Ivana (J. S. Bach, B. Papandopulo i dr.), Kentaur XII (A. Kabiljo).