IZLOŽBA FOTOGRAFIJA

Prvo okidanje predstavlja troje mladih autora

01.12.2009 u 13:43

Bionic
Reading

U programu zagrebačke Kule Lotrščak za ovu godinu još su tri izložbe jedinstvenog ciklusa First shot/Prvo okidanje

Ciklus First shot/Prvo okidanje nastao je kao proširenje ciklusa Snapshot/Brzo okidanje, a daje priliku mladim umjetnicima koji su odabrali fotografiju kao vlastiti izražajni medij da se predstave samostalnom izložbom. Od srijede, 2. prosinca do nedjelje, 13. prosinca 2009. godine bit će izloženi radovi Ivana Dorotića, Mateja Grgića i Ane Mihalić.

Ivan Dorotić (1980.) rođen je u Splitu i diplomirao je arhitekturu na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Serija fotografija koju će pokazati na izložbi nastala je za vrijeme autorovog boravka na stručnoj studenstskoj praksi u Brazilu, a glavni mu je motiv upravo arhitektura. Fasciniran arhitektonskim umijećem brazilskog arhitekta Oscara Niemeyera, autor je napravio ciklus koji bilježi najzanimljivije vizure na ostvarenjima koja se nalaze širom države, od Brasílie i São Paula do Curitibe i Belo Horizontea. Matej Grgić (1984.) dolazi iz Požege i apsolvent je geografije na zagrebačkom Prirodoslovno-matematičkom fakultetu. Fotografiju je učio u Centru za kulturu i obrazovanje grada Zagreba. Dosad je izlagao na nekoliko skupnih izložbi, redovito fotografira za Muzika.hr, a serija kojom će se samostalno predstaviti intimno je zabilježila trenutke njemu najbližih članova obitelji. Odabrao je crno-bijelu 6x6 fotografiju pred digitalnom jer kako sam kaže: 'Ona ima dušu'. Ana Mihalić (1987.) rođena je u Zagrebu i studentica je filmskog i tv snimanja pri Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu. Predstavit će se javnosti serijom portreta u stilu ulja na platnu renesansnog plemstva. Radi se o zaokruženom autorskom djelu s obzirom da je Ana Mihalić napravila sve od odabira kostima posuđenih iz HNK, do šminke i frizura modela te da ih je na temelju prethodnog istraživanja namještala u poze kojima će najdosljednije pratiti uzore renesansnih majstora. Ovom serijom autorica je željela potaknuti na razmišljanje o razlikama i sličnostima u današnjem i ondašnjem poimanju portreta.