Jednomjesečna kulturna manifestacija u Split je privukla više posjetitelja no prijašnjih godina – popunjenost gledališta iznosila je čak 82 posto
Unatoč smanjenom budžetu ovogodišnjeg Splitskog festivala i manjem broju naslova u odnosu na prijašnje godine, čak 11 tisuća ljudi pogledalo je neki od 36 programa, prenosi Slobodna Dalmacija. Sva gledališta bila su puna, osim nekih koncerata klasične glazbe u Kašteletu.
Prema riječima voditeljice prodaje Vjere Bošković, standardno su najbolje posjećene opere i drame, a koncerti malo lošije, odnosno, da bi bili zanimljivi, publiku treba privući ili svjetski poznato ime ili program koji jamči dobru zabavu - Goran Karan bio je 'pun', a isto tako i jazz i etno programi.
Prema riječima intendanta festivala Milana Štrljića, lanjski budžet festivala je bio sedam i pol milijuna kuna, a ovogodišnji pet milijuna i sedamsto tisuća kuna.
'Mnogi su nam sponzori otkazali zbog recesije, a neki čak i iznevjerili potpisane ugovore o sponzorstvu, i tu smo mnogo izgubili. Međutim, puna gledališta u recesijsko doba već su zabilježena u prošlosti - to je poznata pojava', kaže Štrljić te dodaje da se može računati kako je prodanih ulaznica bilo između 72 i 75 posto, a ostale su dobili sponzori.
Splitsko ljeto zatvara se 14. kolovoza.