Izložba 'Tabula rasa – Primarno i analitičko u hrvatskoj umjetnosti' otvorena je u Gliptoteci HAZU u Zagrebu, a tematizira umjetničku praksu kasnih 70-tih godina prošloga stoljeća koja radikalno reducira umjetničko djelo te ga svodi na običan predmet bez značenja
Izložba donosi radove 16 istaknutih hrvatskih umjetnika druge polovice 20. stoljeća, a organizirana je ciljano uoči i u povodu ulaska Hrvatske u Europsku uniju.
Fokus je na onom dijelu stvaralaštva kasnih 70-tih godina koji se tiče autoreferencijalnosti, analitičnosti, svođenja umjetnosti na nulti stupanj, na goli predmet lišen svake metaforičke, literarne i estetske vrijednosti, koji umjetničkim djelom barata kao da je riječ o banalnom predmetu, dodao je Maković.
Uz djela Milivoja Bijelića, Borisa Demura, Slavomira Drinkovića, Željka Kipkea, Antuna Maračića, Marijana Molnara, Gorana Petercola, Dubravke Rakoci, Ante Rašića i Damira Sokića izložbom su predstavljeni i neki umjetnici iz razdoblja koje je prethodilo - Mladen Stilinović, Goran Trbuljak i Dean Jokanović Toumin, koji su se u svojim djelima također bavili temama primarne analitičke umjetnosti.
Izložena su i djela trojice Gorgonaša Josipa Vanište, Marijana Jevšovara i Ivana Kožarića
Izložba je ostvarena u suradnji s Muzejom suvremene umjetnosti Istre (MSUI) iz Pule te Galerijom umjetnina Split.