Tematsko uporište predstave Usred svega koreografkinje Vesne Mimice jest psihologija Gestalta. Drugim riječima, kao polazišna točka izabrana je geštalt tehnika prazna stolca čija se specifičnost ogleda u afirmiranju iskustva polaznika terapije kao samostalne cjeline, sa što manje intervencije terapeuta i bez prisutnosti osobe s kojom je polaznik eventualno dijelio iskustvo izloženo terapeutu
Tema psihologije Gestalta bila je izazov jer, da bi se zapravo razumjela, iziskuje i vlastito iskustvo geštalt terapije. Da bi se izbjegla scenska primjena terapeutskih postupaka s kojima je samo dio tima predstave imao iskustva, koreografski, izvođački i dramaturški fokus prebacio se na istraživanje mehanizma koji se ocrtava povrh tehnike prazna stolca, mehanizma koji je sublimiran iz nje, ali koji scenski ipak može poslužiti za kreiranje smisla i izvedbenog konteksta, navodi se u najavi.
U ovom slučaju posrijedi je mehanizam istog ishodišta, a različitih rezultata te njihova poštivanja kao zasebnih cjelina sa što manje izvedbenog interveniranja u njihove zadanosti. S obzirom na oslanjanje na tehniku prazna stolca, kao zajedničko scensko uporište izabrane su stolice, ali njihova važnost proizlazi i iz generiranja različitog plesnog vokabulara svakog izvođača, tj. iz generiranja, očuvanja i razdvajanja različitih izvođačkih cjelina usprkos dijeljenju istih scenskih objekata u istom scenskom prostoru.
Koreografkinja: Vesna Mimica Dramaturg:: Luka Bosanac Plešu, govore, izvode: Branko Banković ( Studio za suvremeni ples), Matija Gašpari ( ADU) Scenografija i dizajn:: Robert Štimec Oblikovanje svjetla: Marino Frankola Fotografija i video: Neven Petrović Kostimografija: The House Glazba: Slučajni odabir/ Allure i Lemon Glazbena obrada: Siniša Tvorić ( hvala Siniša) Tehnička potpora: Duško Richtermoc. Predstava je kao nerezidencijalni program izvedena uz potporu Zagrebačkog plesnog centra, Gradskog ureda za kulturu i Ministarstvu kulture i medija RH