Multimedijalna skupna izložba 'Intima', postavljena u zagrebačkoj galeriji Kranjčar do 5. prosinca, okupila je radove desetak suvremenih umjetnika na temu intime koja je oduvijek bila važan dio umjetničke inspiracije, a u današnjim izazovnim vremenima dobiva novu dimenziju.
'Prijelaz prošloga u ovo stoljeće iznjedrio je nedvojbenu krizu intime u korist nekontrolirana bujanja voajerizma, pa će ona sve više postajati sredstvom za generiranje vulgarne, uvrnute i zaglupljujuće zabave, što se najtransparentnije zrcali u pojavi i popularnosti notornih emisija poput, primjerice, Big Brothera ili Farme', ustvrdio je u predgovoru izložbe njezin kustos Vanja Babić.
Tu su i društvene mreže koje su, napomenuo je, također imale i još uvijek imaju nemalu ulogu u revalorizaciji, a zapravo degradaciji i degeneraciji intime. 'Internet je, naime, preplavljen besmislenim i posve nerelevantnim fotografskim autoportretima (pseudo)intimna karaktera, sve u svrhu pomalo histeričnih nastojanja da se zaokupi bilo čija pozornost te priskrbi pokoji like', dodao je.
Po njegovim riječima, pandemija je dodatno osnažila shizofreni odnos naspram intime, aktualni apeli za ostankom u sigurnosti vlastitih domova mogli su stimulirati stanovite vidove intime, ali istodobne restrikcije po pitanju međuljudske taktilnosti nesretan su iskorak u smjeru uzajamnog otuđivanja.
Izloženi su radovi Slavke Pavić, Damira Sokića, Đorđa Jandrića, Zoltana Novaka, Danijela Žeželja, Alema Korkuta, Pauline Jazvić, Matije Čopa/Vanje Šolina, Lee Vidaković i Albe Miočev koji 'u ovim izazovnim i traumatičnim vremenima nastoje intimi vratiti pomalo izgubljeni dignitet te ukazati na njenu terapeutsku moć'.