Vrijeme do spektakularne ceremonije otvaranja Olimpijskih igara u Parizu, brojni sportaši krate u olimpijskom selu snimajući videa za TikTok u kojima se hvale s mnoštvom vrijednih poklona - od američkog Nikea, kanadskog Lululemona pa sve do japanskog Asicsa
Evy Leibfarth, kanuistica koja se natječe na Olimpijskim igrama u Parizu 2024. za američki tim, u tri odvojene objave na TikToku raspakirala je nekoliko sportskih torbi i kovčega koje je dobila od sponzora.
Prva je bila ogromna Nikeova sportska torba na kotačiće, koja je uključivala asortiman trenirki, tenisica, ruksaka i druge sportske odjeće.
Tu je bio i kovčeg Ralpha Laurena, službenog dobavljača opreme za američki tim na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama, koji je sadržavao boce s vodom, polo majice kratkih rukava, preppy haljine, majice s okruglim izrezom, jakne i šešire.
I na kraju, torbica iz Skimsa, brenda reality zvijezde Kim Kardashian, prepuna majica bez rukava, bodija, kupaćih kostima i sličnih komada.
Dvadesetogodišnja Leibfarth samo je jedna od mnogih entuzijastičnih olimpijskih sportaša koji su tijekom vikenda posjetili TikTok kako bi podijelili videozapise svojih impresivnih poklona.
Mnogi su bljeskali opremom u bojama svojih zemalja, ukrašeni zastavama netom izvađenim iz plastične ambalaže, a pojedini videi sportaša na Tikoku imaju milijune pregleda.
Različiti brendovi sponzoriraju svaku zemlju koja se natječe na Olimpijskim igrama. Radeći s olimpijcima, brendovi dolaze do angažirane publike obožavatelja. Mnogi predmeti kojima se sportaši razmeću u svojim video zapisima dostupni su za kupnju. Robne marke imaju posebne rubrike na svojim web stranicama s olimpijskim kolekcijama, poput Skims za Team USA.
Kad je Keet Oldenbeuving, skateboarderica nizozemskog tima, stigla u svoju sobu u Olimpijskom selu, raspakirala je Samsung preklopni telefon i portret s Olimpijskih igara u Tokiju 2020., među ostalim darovima. U još četiri videa na svom TikTok profilu raspakirava svoje poklone, uključujući torbu brenda Fila punu narančaste odjeće koju će nositi u Olimpijskom selu, gdje boravi 15 tisuća sportaša.
Oldenbeuving (19) primijetila je da se ležerna oprema Olimpijskog sela razlikuje od odjeće za natjecanje i trening, odjeće za ceremonije i odjeće za podjelu medalja.
Sarah Douglas, jedriličarka kanadskog tima, na TikToku objavila je videu u kojem stilizirala komade brenda Lululemon, službenog dobavljača opreme za kanadski tim na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Parizu.
U prostranom Olimpijskom selu udaljenom osam kilometara sjeverno od Pariza, sportaši su uvijek odjeveni u opremu svojih zemalja.
Ogromna količina robe, međutim, natjerala je mnoge korisnike TikToka da se zapitaju što će sportaši učiniti sa svom opremom nakon Olimpijskih igara.
Douglas, koja se također natjecala na Olimpijskim igrama 2020., nije zabrinuta zbog toga. Rekla je da je prethodno opremu odnijela kući i dodatnu odjeću darovala prijateljima i obitelji.
Brendovi sve više uviđaju vrijednost sportaša
Doista, za modu sportske zvijezde su nove superzvijezde. Brendovi sve više uviđaju vrijednost sportaša, koji slijede pravila utjecaja i grade velike mreže oko svoje slave.
Tayleb Willis, koji se natječe u utrci na 110 metara s preponama za Australiju, i ima 620 tisuća pratitelja na TikToku, odlučio se zabaviti svojim snimkom trčanja, izbacivši svu spakiranu odjeću iz svoje zeleno- žute torbe.
Willis (21) je od brenda Asics dobio veliku duffle torbu i dvije manje.
Četverostruka Grand Slam prvakinja u pojedinačnoj konkurenciji Naomi Osaka također se pridružila trendu, pokazujući ogromne količine Asics Team Japan čarapa i majica u svom kovčegu.
'Budući da ne možete nositi ASICS robu, mogu li ju dobiti nakon završetka Olimpijskih igara', našalio se jedan komentator nagađavši da japanska tenisačica možda neće moći nositi Asics odjeću zbog ugovora s Nikeom.