Poznate modne kuće za zaštitna lica svojih kampanja sve češće biraju žene starije od 30 godina
Modna industrija često je na udaru kritike zbog opsjednutosti mladošću. U stvarnome svijetu pravi život tek započinje u 30-ima,
a u modnome svijetu žene te dobi pripremaju se za mirovinu.
No čini se da se situacija ipak mijenja s obzirom na to da su neke poznate kuće za zaštitna lica svojih kampanja za proljeće-ljeto odabrale upravo žene starije od 30 godina.
Primjerice, prekrasna Adriana Lima, koja sada ima 30 godina, odabrana je za kampanju Donne Karan, a 32-godišnja Gisele Bundchen zvijezda je reklama modnih kuća Versace i Salvatore Ferragamo. Prada, YSL i Chanel također su angažirale žene u 30-ima.
No nisu samo manekenke zvijezde kampanja modnih kuća. S plakata nam se smiješe i Monica Bellucci, Sharon Stone te Kate Winslet – sve žene u zrelim godinama. Očito mladost više nije jedini kriterij ljepote, jer svima je jasno da je riječ o divnim ženama te da ljepota nema nužno 20 i manje godina.
Smatra se da je uzrok uspona modela starijih od 30 godina novi trend inspiriran 50-im godinama prošloga stoljeća, koji promiče damski i ženstveni izgled. 'Dizajneri sve češće žele zrelije žene jer imaju osobnost, znanje i iskustvo, nešto što se ne može naći kod mladih modela...', rekao je za Daily Mail izvor iz modne industrije.