Gabriela Hearst nakon tri godine oprašta se od funkcije kreativne direktorice brenda Chloé. Njezina prva kolekcija za francusku kuću predstavljena je u ožujku 2021., a posljednja će biti kolekcija proljeće/ljeto 2024. koju će ove jeseni predstaviti na pariškom tjednu mode
Prema navodima modnih insajdera, Gabriela Hearst se planira usredotočiti na svoj istoimeni brend i druge projekte koji su u tijeku.
Godine 2020., nedugo prije nego što se Hearst pridružila timu, brend Chloé prebacio se na svrhoviti poslovni model s fokusom na društvenu i ekološku održivost. Gotovo godinu dana kasnije, u listopadu 2021., brend u vlasništvu Richemonta postao je prva europska luksuzna kuća koja je dobila status B Corp.
Hearst je bila sasvim prirodan odabir za vodeću ulogu u brendu, s obzirom na njezin dizajnerski potpis i zanimanje za pitanje održivosti iskazano kroz rad na vlastitom modnom brendu.
Torbice s potpisom Gabriele Hearst proizvode se u ograničenoj seriji, a 2018. godine održala je prvu ugljično neutralnu modnu reviju tijekom Tjedna mode u New Yorku, s 25 posto svojih kolekcija izrađenih od mrtvog materijala.
‘Uvijek govorim svojim klijentima: 'Ne kupujte puno, kupujte ono što vam treba, što želite nositi i što želite prenijeti sljedećoj generaciji’’, stoji na web stranici ove poznate dizajnerice iz Urugvaja.
Često je isticala kako joj je namjera bila izgraditi brand poznat po komadima koji su napravljeni da traju.
Pridruživši se francuskoj kući Chloé, Hearst je imala za cilj implementirati vlastite vrijednosti i raditi na razvoju brenda na većoj razini.
Nakon prve kolekcije za kuću tvrdila je da je za nju koristila ‘ćetiri puta više održivih materijala’ nego prethodne godine. Traper je bio organski, poliester i viskoza reciklirani, torbe su bile vintage. Nastavila je s dizajnom popularnih tenisica Nama sa šavovima, kakve obožava nositi Katie Holmes, te je nastavila uvoditi reciklirane i prerađene tkanine u svaku kolekciju. Njezin utjecaj na krajnji rezultat također je bio primjetan. Prošle veljače Hearst i izvršni direktor brenda, Riccardo Bellini, izvijestili su da su prihodi kuće porasli za 60 posto.
Tko će nasljediti Heart na čelu modne kuće Chloé za sada je nepoznanica, no brend ima pažnju mlađe generacije obožavatelja mode, od kojih mnogi od njih nabavljaju komade iz kratkog rada Stelle McCartney u Chloéu, od 1997. do 2001. godine.
Prošlog ljeta, njujorška vintage trgovina James Veloria je bila domaćinom rasprodaje arhivskih komada iz McCartney ere u Chloéju, a svih stotinu su rasprodani brzinom svjetlosti.
Poznate web trgovine za preprodaju vintage dizajnerskih komada kao što je The Real Real primijetile su novo zanimanje kupaca za neke od Chloéinih najvećih ‘It’ torbi s početka milenija, poput modela Paddington i Silverado.
Iako će održivost bez sumnje ostati u strateškim planovima brenda, bit će zanimljivo vidjeti hoće li, svojim sljedećim imenovanjem kreativnog direktora, Chloé moći iskoristiti hype koji okružuje prethodne.