Više od pola milijarde dolara Adidas je zaradio ranije ove godine nakon što je u prodaju pustio more neprodanih tenisica Yeezy, izvijestio je Financial Times
Oko četiri milijuna narudžbi njemačkom sportskom divu donijelo je gotovo 565 milijuna dolara kada je u svibnju ove godine u prodaju pustio preostale tenisice iz linije Yeezy, nakon razlaza s kontroverznim glazbenikom i dizajnerom Kanyeom Westom.
Potražnja za ‘neželjenim’ tenisicama bila je toliko velika da Adidas nije mogao ispuniti sve zahtjeve kupaca, izvijestio je Times, što je ujedno dokaz da Westova povezanost s dizajnom tenisica Yeezy nije fatalno narušena njegovim javnim istupima.
Čelništvo Adidasa javnosti je ranije otkrilo kako dio prihoda od prodaje planiraju donirati organizacijama koje se bore protiv antisemitizma i rasizma, što je naposlijetku i službeno potvrđeno Timesu. Više od 9 milijuna dolara Adidas tako planira donirati pet dobrotvornih organizacija u SAD-u i Kini.
Prodaja dijela Yeezyjeva inventara pomogla je Adidasu da smanji projicirani operativni gubitak za ovu godinu sa 775 milijuna dolara na 598,56 milijuna dolara.
440 milijuna dolara - toliko je ukidanje Westovog brenda koštalo Adidas u prodaji samo u prvom tromjesečju ove godine. U veljači je Adidas procijenio da bi odluka da se ne prodaje preostali Yeezy asortiman smanjila njegov prihod za 1,33 milijarde dolara i operativnu dobit za 554 milijuna dolara.
Unatoč tome što je Westov ugovor s Adidasom raskinut prošle godine, on još uvijek ima 15% tantijema od prodaje pa će na njegov račun sjesti 25 milijuna dolara, a to je tek prva uplata od ukupno tri koliko će ih biti.