Iako je njezina knjiga o organiziranju proslava doživjela fijasko, Pippa Middleton želi sve veću prisutnosti u tvrtki svojih roditelja
Pippa Middleton vlasnica je najčešće fotografirane stražnjice na svijetu, svaki njezin društveni i ljubavni potez mediji revno bilježe, a preko svoje sestre povezana je obiteljski s britanskom kraljicom.
No glavni prioritet u životu Pippe Middleton nije samo odlazak na premijere i pronalazak ljubavi. Poduzetna mlađa sestra vojvotkinje od Cambridgea jako želi uspjeh u poslu te je značajno podigla prisutnost online maloprodajne tvrtke svojih roditelja, piše Mail Online.
Bez velike pompe, Pippa je počela koristiti svoje ime i fotografije te tako promovirati proizvode koje njezini roditelji prodaju na Party Pieces web-stranici.
Dvadesetdevetogodišnja Pippa radi na web-stranici svojih roditelja Carole i Michaela Middleton gotovo tri godine, uređuje blog Party Times na kojem savjetuje kako organizirati proslave te redovito šalje mailove tisućama pretplatnika svaki tjedan.
Međutim, do sada u tim aktivnostima nije koristila svoje ime, no očito želi značajniju ulogu unutar obiteljskog biznisa budući da je ovoga tjedna uvodnik potpisala svojim imenom uz fotografiju na kojoj se vidi kako se ljupko smiješi.
Njezin uvodnik govori i o pripremama za blagdan svetog Davida, svetog Patrika i uskrsne blagdane.
Nažalost, kao i njezina knjiga, tako su i njezini online savjeti prečesto jednostavni i banalni. Pippa tako preporučuje da se kao desert na večeri za svetog Patricka poslužuje zeleni žele u staklenoj čašici.