Najbogatija dama u glazbenoj industriji ovog je ponedjeljka, na promociji svog novog brenda, iskreno progovorila o problemu s kojim se suočavaju brojne žene nakon porođaja
Poslovno carstvo procijenjeno na 1, 4 milijardi dolara, Rihanna je odlučila proširiti lansiranjem novog brenda Fenty Hair, sa proizvodima namijenjenim svakom tipu kose.
O vlastitoj više je progovorila ovog ponedjeljka, na službenom predstavljanju svog novog brenda u New Yorku, pritom se dotaknuvši problema s kojim se suočavaju brojne majke.
Za Refinery29 tako je priznala da se nakon rođenja sina RZA-e (2) i 10- mjesečnog Riota suočila s gubitkom kose.
'Nisam očekivala da će se gubitak kose dogoditi u valovima. Mislila sam da će se jednostavno dogoditi i nakon njega će kosa ponovno narasti', priznala je dodavši da su joj pramenovi kose neočekivano počeli otpadati na različitim mjestima na glavi.
Međutim, to je iskustvo shvatila kao priliku da promijeni svoj stil, dodajući: 'Naučila sam prihvatiti tu promjenu koja me natjerala da postanem malo kreativnija i pametnija sa svojom kosom'.
Zbog kampanje, u kojoj je vlastiti brend za kosu promovirala s perikom na glavi, Rihanna se suočila s brojnim kritikama, no sve se promijenilo ovoga ponedjeljka, kada je osvanula s prirodnim kovrčama.
Osim frizurom na promociji brenda Fenty Hair pozornost je plijenila u bordo crvenom kompletu od kože koji je samo za nju stvorio njujorški brend Khaite, kao i mnoštvom nakita od crvenih rubina i dijamanata.