Volkswagenovi šefovi gube strpljenje s neprofitabilnim Seatom, no svjesni su da niti gašenje brenda nije besplatno
Pred španjolskom markom automobila petogodišnji je plan restrukturiranja koji Seatov izvršni direktor James Muir naziva posljednjom šansom.
Plan uključuje povećanje proizvodnje automobila u Seatovim pogonima u Martorellu kraj Barcelone koji godišnje mogu proizvesti 500.000 automobila, no rade na 60 posto kapaciteta. Kako bi tvornica bila profitabilna, Muir tvrdi da mora raditi na 90 posto kapaciteta.
Seatu bi u pomoć trebao priskočiti Audi koji u Martorellu planira proizvoditi 80.000 primjeraka kompaktnog SUV-a Q3 od 2011.
Seatov posljednji trogodišnji plan spašavanja izjalovio se, za što Španjolci prst krivnje upiru u recesiju koja još uvijek drma većinom tržišta na koja Seat izvozi svoje proizvode. Prodaja je prošle godine pala za 8,5 posto, a Seat je uspio prodati 336.683 automobila. U prvom kvartalu ove godine Seat je ostvario gubitak od 110 milijuna eura.