Jabučari su zakazali događanje tijekom kojeg će svijetu predstaviti novitete iz svoje ponude. Pročešljali smo nagađanja o čemu bi se moglo raditi
U pozivnicama koje su iz Applea odaslali medijima naveden je datum (ponedjeljak, 25. ožujka) i mjesto događanja (dvorana Steve Jobs u Appleovom sjedištu) uz tekst It's showtime. (Vrijeme je za show.)
To, naravno, može značiti svašta, ali ponajviše se špekulira kako bi ekipa iz Cupertina napokon mogla ponuditi dugo najavljivan TV servis temeljen na pretplati. Tome u prilog idu šuškanja kako u Appleu razvijaju više od dvadeset originalnih TV serija i emisija, koje bi trebale novi servis učiniti privlačnijim. Uz vlastiti sadržaj novi bi servis trebao ponuditi mogućnost pretplate, poput Hulua i Amazona.
PROGNOZE I GLASINE
Pogledajte što se sve priča o novom iPhoneu
Ali, to što će biti predstavljen krajem ožujka ne znači kako će odmah biti i dostupan. Moguće je kako neće zaživjeti sve do ljeta, možda čak i do jeseni. Drugi Appleovi servisi, poput Apple Musica, uspješno koriste pretplatu kao model naplate.
Također se čuju govorkanja o novom modelu pretplate za aplikaciju Apple News, koji bi trebao omogućiti pristup većem broju časopisa i novina odjednom za jednu mjesečnu naknadu. Ta aplikacija ima 85 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.
Apple je trenutno daleko od krize, ali pad prodaje iPhonea upućuje na to kako u toj tvrtci trebaju početi tražiti nove izvore prihoda. Servisi su tijekom prošlih 12 mjeseci činili 15 posto Appleovih prihoda, uz rast od 27 posto u odnosu na prethodno razdoblje, piše Motley Fool.
Nije isključeno ni kako će predstaviti nove proizvode - priča se o novim izdanjima iPada, iPada mini, iPoda, AirPodsa... - ali vjerojatnije je kako će ih ipak izdvojiti u zasebno događanje.