Frank Casanova od sad je odgovoran za sve aspekte marketinga proizvoda vezanih uz područje proširene stvarnosti.
Nakon što je više godina vodio marketing za iPhone, Frank Casanova postao je šef marketinga u Appleovom odjelu za proširenu stvarnost.
Casanova je u Appleu 30 godina. Vodio je marketing za prvi iPhone 2007. godine, kao i na starijim projektima kao što je QuickTime.
TEHNO SAVJETI
Isprobajte ove trikove za sigurnije surfanje na Androidu
Sudeći prema njegovom profilu na LinkedInu, odgovoran je za sve aspekte marketinga proizvoda vezanih uz područje proširene stvarnosti. Dosad je bio viši direktor partnerskog marketinga za iPhone.Od sad nosi titulu višeg direktora globalnog marketinga proizvoda.
U Appleu su dosad bili prilično konzervativni oko proširene stvarnosti. Imenovanje Casanove na novu poziciju naznaka je kako se spremaju na ambicioznije pothvate u tom području, vjerojatno s izdanjem operativnog sustava iOS 13 i iPhonea 11.
U planu su navodno i 3D kamera za proširenu stvarnost, koja bi se trebala pojaviti u modelima iPhonea za 2020. godinu, kao i zasebna konzola za proširenu stvarnost, piše 9 to 5 Mac.