Došlo je vrijeme i za zatezanje bora Audijevom modelu A3. No, iako su vizualne izmjene izvana koliko-toliko uočljive pažljivom oku (šira prednja rešetka, stražnji svjetlosni snop i dr.), stvarne izmjene za kuru pomlađivanja ovog popularnog modela našle su se u srcu vozila
Naravno, pri tom se misli na moderniju motorizaciju, koja sada prvi put uključuje 1,0-litreni trocilindraš koji razvija 114KS i 140Nm okretnog momenta (već od 2.000 okretaja) uz pomoć turbopunjača. U novom A3 izdanju naći će se i potpuno novi 2,0-litreni četverocilindrični model koji razvija 188KS uz 320Nm okretnog momenta od 1,500 okretaja. On bi trebao zamijeniti starije izdanje 2,0-litrenog TFSI motora, a u odnosu na njega novitet donosi i sedam stupnjeva prijenosa brzina. Sredinu ponude će pak činiti 1,4-litreni benzinac koji razvija 148KS uz 250Nm okretnog momenta. Ovaj motor krasi mogućnost deaktiviranja dva cilindra, kako bi se značajno smanjila potrošnja pri manje agresivnoj vožnji.
Što se dizelaša tiče, ponuda počinje s 1,6-litrenim TDI motorom od 109KS, preko 2,0-litrenog TDI modela koji razvija 148KS, a vrh ponude će činiti snažnija izvedba tog motora (181KS). Ona će na tržište stići ipak nešto kasnije, izgledno šest mjeseci nakon što se novi A3 počne prodavati.
S3 izdanje je također obnovljeno, a sada razvija 9KS i 20Nm više od postojeće izvedbe (ukupno 3065KS uz 400Nm okretnog momenta). Audi za sada nije objavio precizne podatke vezane uz potrošnju i emisiju štetnih plinova, a jasno je da su uslijed nedavnog skandala u VW Group odlučili igrati oprezno.
Ostatak 'zatezanja' bora je vezan uz integrirane tehnologije. Novi A3 tako će dobiti opciju Virtual Cockpit, zaslon od 12,3" koji će zamijeniti uobičajenu instrument-ploču.