Bellabeat je prvi hrvatski scaleup koji je okrenuo leđa podatkovnoj ekonomiji, na kojoj svoje poslovanje temelje Google i Facebook. Umjesto toga, naglasak je stavio na privatnost, odnosno krenuo putem Applea, tvrtke poznate po sukobima s američkim vlastima oko prava na privatnost svojih korisnika
Apple, naime, svojim korisnicima omogućuje šifriranje svojih podataka i sama kompanija nema pristup tim podacima.
Sad i Bellabeat nudi korisnicima šifriranje podataka. Hrvatski scaleup proizvodi pametan nakit koji prati zdravlje žena, među inim plodnost, menstrualne cikluse i trudnoću. Dosad je tako stvorio najveću zdravstvenu bazu podataka u Hrvatskoj. Bellabeat ima više od 100 milijardi skupova zdravstvenih podataka o ženama, prenosi Jutarnji list.
Urška Sršen, suosnivačica i glavna komercijalna direktorica Bellabeata, kaže da su se na to odučili zbog činjenice da je ustavni sud SAD-a dopustio kriminalizaciju pobačaja.
'Bellabeat razvija proizvode koji pomažu ženama da bolje razumiju svoja tijela i želimo da to mogu raditi bez brige o tome što se događa s njihovim privatnim podacima. Zato uvodimo mogućnost da korisnice mogu šifrirati svoje podatke i da ih nitko, pa ni mi, ne može pročitati bez njihove dozvole, odnosno njihova tajnog ključa, koji imaju samo one', kaže Sršen.