BLAGDANSKI šoPING

Facebook otvara dućan, a otkrili i što će nuditi

07.11.2018 u 12:17

Bionic
Reading

Društvena mreža otvara štandove diljem Amerike na kojima prodaje najpopularnije brendove iz svojih online dućana

Facebook će ovih praznika u Americi otvoriti nekoliko štandova u sklopu specijalnih dućana Macy's. S obzirom da kompanija nema skoro niti jedan fizički proizvod, ona će nuditi sto 'omiljenih poslovnih i trgovačkih brendova' s Facebooka i Instagrama, ponudivši kupcima opciju da artikle zapravo i pogledaju i opipaju prije no što ih odluče kupiti.

Facebookov štand koji uključujue proizvode usko vezane uz samu društvenu mrežu moguće je pronaći u nekoliko američkih gradova, a bit će postavljeni od početka listopada do početka veljače, izvještava Digital Trends.

Market@Macy’s je u principu tržnica na kojoj je moguće pronaći velik broj nadolazećih i etabliranih brendova na posebnom prostoru unutar dućana Macy's.

Kompanije koje promovira Facebook uključuju Two Blind Brothers - neprofitnog proizvođača koji proizvodi super-mekanu dizajnersku odjeću i svu zaradu prosljeđuje organizacijama koje pronalaze lijek protiv sljepoće.

'Facebook je bio jedan od naših najvažnijih partnera' rekao je suosnivač Two Blind Brothersa - Bradford Manning. 'Ova inicijativa će poduzetnicima pružiti jedinstvenu priliku: mogućnost da njihovi kupci kvalitetu brendova i proizvoda po prvi put iskuse u pravom dućanu'.

jeste li znali?

Isprobajte ovih šest skrivenih trikova za Facebook

Pogledaj galeriju

Prvi izlet u fizičku prodaju

Premda se ovo čini kao relativno čudan pristup, očigledno je da Facebook ispipava teren. Valja voditi računa da ovim potezom društvena mreža nastoji pridobiti povjerenje kupaca prodajom tuđih brendova, samo da bi u jednom trenu izbacila vlastite proizvode te ih prodavala na temelju 'stečene slave'.

Facebook, naglašavamo, u cjelosti plaća svoje štandove u Macy'su, a usput potiče kupce da se više zainteresiraju za samu kompaniju. Što god bilo, vidjet ćemo koliko će im se ovaj potez isplatiti.