BMW je predstavio M4 CS, snažnu varijantu koja se nalazi između izvedbe s opremom M4 Competition package i M4 GTS-a
Iako BMW nije naveo određene proizvodne brojeve, vjeruje se kako će kao i kod M4 GTS-a proizvodnja M4 CS biti ograničena budući da će Nijemci proizvoditi posebno izdanje samo do sredine iduće godine. Kako je proizvodnja GTS-a već završila, CS je sada najmoćniji M4 u ponudi tvrtke.
Izmjene kod ovog automobila počinju s motorom. BMW-ova M-divizija doradila je poznati 3,0-litreni dvostruki turbo redni šestak koji sada donosi 460 KS i 600 Nm okretnog momenta. Te brojke predstavljaju skok od 29 KS i 50 Nm u odnosu na standardni BMW M4 i 10 KS i 50 Nm više od BMW-a M4 s opremom Competition package.
BMW je također nadahnut GTS-om odradio brojne mjere za uštedu mase na M4 CS-u. Oni uključuju krov, spojler na prtljažniku, difuzor i prednji splitter izrađene od lagane plastike ojačane karbonskim vlaknima. To je rezultiralo uštedom mase od 32 kilograma u odnosu na M4 i 10 kilograma u odnosu na BMW-a M4 s opremom Competition package. Ostale mehaničke preinake na CS-u uključuju dorađene kočnice, čvršći ovjes te 19-inčne prednje i 20-inčne stražnje kotače, kao i BMW M4 s opremom Competition package.
Kod vožnje ove izmjene u kombinaciji sa standardnim sedam brzinskim automatskim mjenjačem s dvije spojke katapultiraju BMW M4 CS od 0-100 km/h u samo 3,9 sekundi, a maksimalna brzina mu je ograničena na 278 kilometara na sat. BMW tvrdi da je BMW M4 CS prešao krug po Nürburgring Nordschleifeu za sedam minuta i 38 sekundi što ga čini sporijim od M4 GTS-a koji broji 7:27.88, ali jednako brzim kao Porsche 991 Carrera S.
Kupci će moći odabrati između vanjskih boja, uključujući metalik sive Lime Rock Sive, bijele Alpine, plave metalik,San Marino, crne metalik Sapphire i tamnoplave Frozen. U Njemačkoj će BMW M4 CS imati cijenu od 116.900 eura ili 40.200 eura više od redovnog M4 Coupea koji u matičnoj zemlji cijenom starta od počinje od 76.700 eura.