DRUŠTVENA MREŽA DUHOVA

Čak je i MySpace posjećeniji od Google+

01.03.2012 u 14:45

Bionic
Reading

U nedavno objavljenom izvješću tvrdi se kako korisnici Plusa na njemu provedu samo tri minute mjesečno

Je li Google+ grad duhova? Čini se da jest, sudeći po podacima tvrtke comScore, koje prenosi Wall Street Journal

Novi se korisnici prijavljuju, ali su između rujna prošle i siječnja ove godine na njemu prosječno proveli bijednih 3,3 minute mjesečno. Usporedbe radi, Facebookov prosjek tijekom istog razdoblja je pet do šest sati.

Istine radi, treba reći kako se s Facebookom se malo tko može mjeriti na tom području. Pa ipak, uspijevaju zadržati posjetitelje dulje od tri minute. Čak i MySpace, koji ima 27 milijuna posjetitelja manje, drži njihovu pozornost gotovo tri puta dulje.

U Googleu kažu kako je teško izvana pratiti i mjeriti Google+, zato što to nije tek puko odredište na webu već servis za produbljivanje odnosa milijardi postojećih korisnika. Proširenje drugih servisa, drugim riječima rečeno.

Izvješće comScorea fokusirano je na posjetitelje koji koriste osobna računala. Pametni telefoni i tableti nisu uzeti u obzir. No i da jesu, rezultat bi moguće bio još nepovoljniji po Google, piše Tom's Guide.

Problem s kojim se Plus suočava čest je kod novih društvenih mreža - korisnici ne žele graditi popis kontakata iznova. Iako nudi neke jedinstvene mogućnosti, poput Krugova i Hangouta, to nije dovoljno za privlačenje Facebookovih korisnika.