Većina zrakoplova sposobna je podnijeti mnogo više štete nego što to proizvođači službeno deklariraju. No jedan borbeni avion McDonnell Douglasa i vlastite je konstruktore ostavio u stanju šoka i nevjerice
Prije nešto više od trideset godina, tijekom vojnih vježbi iznad pustinje Negev između dvije izraelske F15-ice i četiri A-4 Skyhawka došlo je do kontakta.
Pilot Douglasovog Skyhawka odmah je iskočio, no pilot početnik na treningu, Zivi Nedivi, svoj je F-15, koji se bjesomučno rotirao oko osi, pokušao dovesti pod kontrolu.
Kad mu je to pošlo za rukom te nakon što je obaviješten da mu je oštećeno desno krilo, Nedivi je odlučio pokušati sletjeti u zračnu luku udaljenu 16-ak kilometara.
Snažan mlaz goriva koji je šikljao iz boka njegove F-15-ice spriječio je detaljniju provjeru štete, za što nije ni bilo vremena budući da je avion praktički letio na pare. Kad se približio pisti, izraelski pilot smanjio je brzinu, no to je ponovno uzrokovalo rotaciju zrakoplova pa je, unatoč nagonima, aktivirao afterburner i dvostruko većom brzinom od preporučene, čak 260 čvorova, odnosno 480 km/h doletio pred samu pistu usporavajući tek desetak metara prije dodira kotača s podlogom.
Tek je kasnije, uspješno prizemljivši zrakoplov, u namjeri da se rukuje s navigatorom, preko ramena uočio da zrakoplovu nedostaje cijelo krilo.
McDonell Douglasovi inženjeri i sami su doletjeli kako bi provjerili štetu za koju su kategorički tvrdili kako je preopsežna da bi američkom lovcu omogućila uspješno slijetanje.
No tu su bili rezultati crne kutije koji su govorili suprotno. Tko još tvrdi da strojevi nemaju dušu.