Destiny 2 najavljen je za jesen te se fokusira na udovoljavanje novim igračima, kao i onima koji igru nisu igrali jako dugo vremena
Otvaranje vrata novim igračima, Activision tvrdi, neće ugroziti postojeće obožavatelje Destinyja. 'Kamen temeljac bit će igrina filmska priča' rekao je izvršni direktor Eric Hirshberg. 'To je u principu bio naš pravi fokus - velik broj likova s kojima se možete poistovjetiti, kombiniranih sa nekoliko vrlo zgodnih načina kako igru učiniti privlačnom prosječnom igraču bez da izgubimo išta što su zavoljeli veterani.'
'Igru smo učinili pristupačnijom nekome tko želi opuštenije iskustvo akcijske igre iz prvoga lica.' Podsjetimo, prvi Destiny pokupio je niz kritika za priču, odnosno manjak iste - nešto što se s vremenom poboljšalo.
Također valja naglasiti da je tim odgovoran za izvrsno proširenje Taken King za kormilom izrade Destinyja 2, što znači da ćemo vjerojatno vidjeti više priča vezanih uz same likove, umjesto uz robota koji vam glasom Petera Dinklagea govori što biste trebali raditi.
Destiny 2 u principu kasni. Trebao je izaći prošloga rujna, no gurnut je u 2017. zajedno s kompletno novom pričom. Velika područja u nastavku Activision razvija već jako dugo, s time da im u pothvatu pomaže nekoliko različitih studija. Da, Bungie i Activision zbilja imaju jako puno posla.
Jedno pitanje koje preostaje je hoće li igrači moći prenijeti lika iz Destinyja u Destiny 2 (kao što je bio izvorni plan) ili će svi morati započeti ispočetka?