GVR-OVA STUDIJA

Do 2020. konzolaši i PC-gejmeri prijeći će na mobilne platforme

18.05.2015 u 06:58

Bionic
Reading

Sudeći prema nedavno objavljenim podacima agencije za analizu tržišta pod imenom GVR, mobilni gejming mogao bi preuzeti kormilo od onog 'klasičnog' za, brat-bratu, pet godina

Budućnost gejminga bi, barem sudeći prema analitičarima tržišta, mogla postati mobilna. Izvješće američke kompanije koja se bavi marketinškim istraživanjem, Grand View Research (GVR), pokazuje kako će većina igrača koji se trenutno igraju na PC-ju i konzolama do 2020. prijeći na mobilne platforme.

Istraživanje se usredotočilo na analizu trendova te predviđanja tržišta od 2014. do 2020. GVR je sročio dosje koji, barem prema njima, prikazuje budućnost gejminga. Treba li za to kriviti mobilne telefone? Ne baš. GVR tvrdi kako će glavni razlog porasta interesa za mobilni gejming ležati u dostupnosti mobilnog interneta. Također, rast online gejminga, pogotovo na prijenosnom mediju, mogao bi baciti rukavicu u lice igranju na pametnom telefonu u usporedbi s, recimo, onime na računalima.


Premda bi se po ovom moglo zaključiti kako u mobilnom gejmingu leži zlatni rudnik, situacija je malo drukčija. Studija napominje kako bi glavna kočnica u raketnom uzletu mobilnih igara mogla biti monetizacija. Uzmemo li u obzir to da većina transakcija u igrama na pametnim telefonima i nije baš bog zna koliko visoka te da je samo dio korisnika spreman platiti pun iznos za igre ponuđene na Android marketu i App storeu, potencijalni El Dorado mobilnog razvoja malo gubi na sjaju. Zemlje u kojima ljudi najviše kupuju aplikacije su Brazil, Sjedinjene Države i, pazite ovo, Meksiko

Premda ova studija možda indicira to kako ćemo uskoro gledati propast svega osim mobilnih igara, stvarnost je, bar zasad, daleko od toga. Naime, velik broj gejmera koji imaju izbor između mobilnog gejminga i klasičnog računalnog preferiraju potonji. Također, očigledno je kako ova dva tržišta, makar se bave zabavnim softverom, pokrivaju dvije različite skupine. Biti mobilni gejmer, realno, znači imati mobilni uređaj. Ovako općenito poimanje tržišta lako može dovesti do nekih, nazovimo to tako, površnih zaključaka.

Bilo kako bilo, sve nam se čini da bi najbolje bilo pričekati 2020. pa zaključiti sami jesu li ljudi iz GVR-a bili u pravu.

izvor: Pixeldynamo