Jenz je, prema riječima njegova direktora Marka Kučića, interna društvena mreža, svojevrstan 'živi' newsletter kompanije te mobilni intranet. Trenutno bilježi oko 14.000 korisnika, a koriste ga i na području SAD-a, Australije, Njemačke, Švicarske, skandinavskih zemalja... Tportal doznaje što im je dalje u planu, kako će se Jenz mijenjati i kakve zaposlenike traže
Svakodnevno koristimo društvene mreže u privatnom životu, a došlo je vrijeme u kojem i poslovne organizacije uviđaju veliku potrebu za njima u svom internom okruženju.
Jenz je, kako nam to sažima CEO Marko Kučić, interna društvena mreža, svojevrsni 'živi' newsletter kompanije te mobilni intranet. Aplikacija je to koja podiže kulturu u organizaciji, motiviranost i produktivnost zaposlenika te kvalitetu interne komunikacije.
'Primjerice, naš klijent je OTP banka u Hrvatskoj, a njezini zaposlenici su u anonimnoj anketi izjavili da ih se 42 posto osjeća produktivnije već u prva tri mjeseca korištenja aplikacije. Takve sjajne brojke najbolje opisuju što je Jenz, kakve rezultate donosi te nas takve brojke ohrabruju da razvijamo sjajan proizvod koji donosi odlične rezultate klijentima', kaže Kučić.
Trenutno su na otprilike 14.000 korisnika.
'Ponosni smo na te brojke jer smo zadnjih godina ostvarili rast broja korisnika od šest puta. Broj kompanija s kojima radimo također se konstantno povećava, a trenutno smo najviše zastupljeni u financijskom sektoru, IT sektoru, turizmu, distribuciji i proizvodnji. Zanimljivo je pridodati to da potrebu za internom aplikacijom poput Jenza uviđaju i bolnice, udruge, hoteli i mnoge druge industrije', kaže Kučić te dodaje da je teško pokrenuti biznis koji brzo raste bez prvih referenci i prvih klijenata, pogotovo to da u vas od početka vjeruju vodeće regionalne kompanije.
Kako se prisjeća, među prvima s kojima su radili su RBA, M start, Q, Orbico, King ICT, Zubak grupa, Atlantic grupa i Terme Sv. Martin.
'Ovim putem želim im posebno zahvaliti na tom povjerenju. S obzirom na to da sve te kompanije ostvaruju i lijepe rezultate uz Jenz, vjerujem da ih nismo razočarali', kaže Kučić te otkriva da su već danas prisutni na globalnim tržištima s klijentima iz SAD-a, Australije, Njemačke, Švicarske te skandinavskih zemalja.
'Cilj nam je da tamo gdje smo izgradili lijepe reference i zadovoljne klijente nastavimo snažno rasti. Svakako već sada gledamo i istočna tržišta i Azija nam je definitivno na listi prioriteta, ali još nije stigla na red', kaže.
Nedavno smo čuli da su proširili posao i na australsko tržište. Kakvi su rezultati ondje?
'Ulazak na australsko tržište obilježila je suradnja s KB Food Company, najvećim distributerom morskih plodova u Australiji, te s Glenvill Group, dinamičnom tvrtkom koja obuhvaća sve aspekte dizajna, razvoja i izgradnje širom Australije i SAD-a. Zadovoljni smo suradnjom s tim kompanijama te uskoro očekujemo da nam se u Australiji pridruži još nekoliko njih, s kojima smo trenutno u pregovorima. To tržište dokaz je da word of mouth zaista odlično djeluje i da se dobra riječ o Jenzu brzo širi', kaže Kučić.
Što se lokalnih tržišta tiče, kako kažu, već su jako prisutni u regiji jugoistočne Europe, Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Makedoniji, i stavljaju fokus na nastavak rasta.
Hoće li se što mijenjati?
Kad se spominju promjene u budućnosti, Kučić ističe da se Jenz kao aplikacija do sada pokazao da je upravo onakav kakav treba tržištu, ali planovi za razvoj su tu.
Što kažu zaposlenici u kompanijama koje koriste Jenz:
- 42 posto zaposlenika smatra da su produktivniji
- 90 posto njih smatra da su bolje povezani s kolegama
- 77 posto njih misli da je kompanija više transparentna
- 95 posto ne propušta bitne informacije koje im šalje kompanija
'I dalje planiramo rasti i razvijati aplikaciju. Jako pažljivo slušamo potrebe tržišta i prilagođavamo se. Brzi smo, agilni i želimo se maksimalno prilagoditi potrebama naših klijenata. Primjerice, upravo zbog njihovih upita nedavno smo razvili funkcionalnost da mogu vidjeti koliko je njihovih zaposlenika zaista pročitalo bitnu objavu kompanije, a krenuli smo i u razvoj umjetne inteligencije u Jenzu, pomoću koje će klijenti znati kada je najbolje objavljivati sadržaj na Jenzu. Cilj nam je u budućnosti graditi stabilan, održiv biznis, koji raste eksponencijalno u smislu novih i zadovoljnih klijenata i sve to na globalnom nivou. Ne mislimo da smo daleko od zacrtanog cilja s obzirom na to da se on već sada ostvaruje', kaže Kučić.
Zapošljavanje u tijeku
'Brojčano smo mala kompanija s ukupno nešto manje od 20 zaposlenika i vanjskih suradnika, ali jako brzo rastemo i u pogledu novih zaposlenika.
Upravo zapošljavamo značajan broj ljudi u odjelu poslovnog razvoja i odnosa s klijentima te smo uvijek otvoreni za razgovor s ljudima koji zaista žele raditi, učiti i razvijati se u dinamičnom okruženju kompanije koja brzo raste. Nudimo vrlo konkurentne uvjete rada i možemo s ponosom reći da smo u zadnjih godinu dana zaposlili značajan broj mladih i sposobnih ljudi koji su našli svoje mjesto pod suncem u Jenzu', ističe te dodaje da nemaju problema s pronalaskom kadra.
'Kod nas mogu raditi ljudi iz Zagreba, Vinkovaca, Južnoafričke Republike, Italije, Češke, svejedno. Posao se može raditi online, od kuće, vrlo smo fleksibilni u tom pogledu. Nama jako bitan faktor, uz znanje i vještine, način na koji osoba diše, kakav je njezin stav prema poslu, kompaniji, ali i prema drugim ljudima, jer želimo da se svi zaposlenici uklope u naš tim i kulturu, a to nam je nešto na što obraćamo veliku pozornost', kaže Kučić i dodaje da je prvi kvartal zaista odlično prošao te, što se prihoda tiče, ostvaruju sve zadane ciljeve.
'U prvoj godini samostalnog nastupa na tržištu narasli smo šest puta po broju korisnika i takav snažan rast nam je omogućio takve rezultate. Ako uzmemo u obzir našu industriju, brojni startupovi nakon više od pet godina nisu uspjeli dostići rezultate kakve smo mi uspjeli u samo godinu dana, koliko Jenz samostalno nastupa na tržištu. Smatramo to zaista odličnim uspjehom i iznimno smo ponosni na to', zaključio je.