GEJMING

Doom: The Dark Ages napokon ima datum izlaska

24.01.2025 u 11:15

Bionic
Reading

Igra će stići na PC, Xbox One i PlayStation 5 15. svibnja

Doom: The Dark Ages izlazi 15. svibnja za PC, PS5 i Xbox Series X/S, donoseći jedinstveni single-player sandbox koji kombinira istraživanje, brutalne borbe i razvoj vještina. Igra uvodi epske bitke s masivnim mehaničkim strojevima i mogućnost jahanja kibernetičkog zmaja koji izbacuje vatru na zapovijed, pružajući dosad neviđenu razinu kaosa i spektakla.

Povratak korjenima

Iako je ovo najveća Doom igra do sada, ne radi se o iskustvu u otvorenom svijetu. Programeri su se fokusirali na pojednostavljenje svih elemenata, uključujući kontrole, razine, izbornike i sustave nadogradnje, kako bi zadržali zaraznu petlju originalnih Doom igara. Smješten u srednjovjekovne pustoši pakla, igra predstavlja Slayera koji je oklopljen i fizički masivniji nego prije, s mehanikom koja naglašava taktiku i strateško držanje položaja u borbi. Prema producentu Martyju Strattonu i redatelju igre Hugou Martinu, cilj je bio stvoriti nešto što se osjeća kao povratak korijenima serijala, ali s modernim inovacijama.

Slayer koristi tri osnovna alata 'shield saw,' napade izbliza i oružja. 'Shield saw' omogućuje pariranje i blokiranje napada, a može se koristiti i kao bumerang koji se zabija u demone. Pariranje je ključni aspekt igre, a razina izazova može se prilagoditi, uključujući veličinu prozora za pariranje i ukupnu brzinu igre. Melee borba omogućuje izbor između tri oružja – željezne plamene sjekire, elektrificirane rukavice i buzdovana s bodljama – od kojih se svako može nadograditi. U međuvremenu, oružja poput Skullcrushera, puške koja koristi kosti demona kao streljivo, dodaju dozu brutalne kreativnosti u borbu.

Masivniji Slayer, opakiji neprijatelji

Određene razine donose spektakularne bitke s Atlansima, divovskim mehaničkim strojevima, te mogućnost jahanja kibernetičkog zmaja koji prži demone plamenom. Međutim, ove sposobnosti nisu uvijek dostupne, već su ograničene na određene dijelove igre. Igra također sadrži podvodne razine koje u igru donose dodatni jeziv i klaustrofobičan element, objašnjava Engadget.

Za razliku od prethodnih Doom igara, gdje je naglasak bio na brzoj akciji i pokretljivosti, 'The Dark Ages' uvodi koncept 'stand and fight'. Oklopljeni Slayer je sporiji i teži, što igrače potiče na promišljenu i taktičku borbu, premda su opcije poput strafinga i teleportacijskih poteza i dalje dostupne. Razvojni tim naglašava da je cilj bio pojednostaviti kompleksnost kontrola iz prethodnih igara kako bi borbe bile intuitivnije i fokusirane na sukob s demonima, a ne na borbu s mehanikom igre.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Microsoft

Opaki novi svijet

Istraživanje je ključno za napredak jer igrači pronalaze resurse koji omogućuju nadogradnju oružja, štita i drugih sposobnosti Slayera. Sve što otkrijete u igri ima svrhu, bez suvišnih elemenata koji bi narušavali tempo igre.

Inspiracija za igru dolazi iz stripova poput 'Batman: Year One' i 'The Dark Knight' Franka Millera, kao i iz filma '300', posebno iz scene u kojoj Leonidas probija redove Perzijanaca. Hugo Martin ističe kako je želio stvoriti Slayera koji nije poput brzog Ferrarija, već poput moćnog i nezaustavljivog monster trucka.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Bethesda

Doom: The Dark Ages predstavlja novo poglavlje za serijal, kombinirajući klasični osjećaj originalnih Doom igara s modernim elementima poput dublje strategije, spektakularnih bitaka i masivne eksploracije. Igra donosi intenzivno i inovativno iskustvo koje nagrađuje promišljeno igranje, a istovremeno ostaje vjerno naslijeđu serijala.