Objavljujete li priče ili više volite klasične statuse na društvenim mrežama? Jeste li više vizualni tip ili vas oduševljavaju i članci? Evo što otkriva zadnja analiza korisnika u Hrvatskoj
Kakve su navike Hrvata na društvenim mrežama? Na ovo pitanje pokušala je odgovoriti marketinška agencija Arbona u najnovijem istraživanju. Kako bi saznali na koji točno način Hrvatice i Hrvati konzumiraju društvene mreže, posegnuli su za sveobuhvatnim alatom kojeg nudi sam Facebook - Facebook Ads Manager.
Za preciznu analizu u obzir je uzeto nekoliko vrlo važnih podataka, a to je svekupni broj Facebook i Instagram korisnika u Hrvatskoj, ukupan broj aktivnih Facebook i Instagram korisnika prema dobnoj skupini i spolu, broj akativnih Facebook i Instagram korisnika prema grupama interesa te konačno - ukupan broj aktivnih Facebook i Instagram korisnika prema županijama i većim hrvatskim gradovima.
Društvene mreže podjednako vole muškarci i žene
Prema Facebook targetingu, ukupan broj korisnika Facebooka u Lijepoj našoj kreće se oko 1,9 milijuna s time da je odnos žena i muškaraca približno jednak. Naime, 940 000 korisnika je ženskog spola (49%), dok je 960 000 korisnika muškog spola (51%). Na Instagramu je statistika blago naklonjena na žensku stranu - od 1,1 milijuna aktivnih korisnika 590.000 su žene (54%) dok je muških korisnika 510.000 (46%).
ZAŠTITA PRIVATNOSTI
Osam načina kako smanjiti količinu podataka koju Google prikuplja o vama
Tko je najaktivniji?
Prema analizi Arbona, najviše aktivnih korisnika na Facebooku ima između 25 i 34 godine, s time da je demografija Instagrama nešto mlađa - između 18 i 24 godine. Valja naglasiti da je 2016. na Facebooku bilo najviše aktivnih korisnika dobne skupine između 13 do 24 godine, što znači da se mlađa generacija preselila na Instagram.
Najviše aktivnih Facebook i Instagram korisnika stiže iz Grada Zagreba, a slijede ih Splitsko-dalmatinska županija, Primorsko-goranska te Osječko-baranjska županija (130 000 korisnika).