Radovali ste se dolasku novog Dead Spacea i novoj igri Star Wars? Prava šteta, s obzirom da je izdavač Electronic Arts u srijedu službeno zatvorio studio koji je na ovim igrama radio
Electronic Arts je službeno potvrdio da zatvara studio odgovoran za Dead Space, Battlefield Hardline i The Godfather.
Najveća žrtva ovog poteza novi je naslov smješten u svijet Ratova zvijezda. Radilo se o ambicioznom naslovu s jakim naglaskom na iskustvo za jednog igrača na kojem Visceral radi već nekoliko godina. Početak rada na igri samo možemo nagađati s obzirom da je neimenovani Star Wars iz Viscerala službeno najavljen 2016. Jedan od glavnih razloga zbog kojih nas ovo žalosti je i činjenica da je na igri radila redateljica mega-popularnog Naughty Dogovog Uncharteda - Amy Hennig.
EA želi pucati u širinu
Kako stvari stoje, novi Star Wars je trebao više ličiti na gore spomenuti klasik, no komentari igrača naveli su EA da zaključi kako bi se trebalo raditi o puno 'širem' modelu igre s 'više varijacija i igračke slobode'. Ovo je dovelo do doslovne izmjene centralnih elemenata igre, odnosno pretvaranja naslova u oblik koji je karakterističan za sve što dolazi iz Electronic Artsa.
Kraj jedne ere
Nakon zatvaranja Viscerala, trenutno neimenovani Star Wars naslov odlazi u ruke EA Worlwide studija s glavnim sjedištem u Vancouveru. Što se samog osoblja Viscerala tiče, Electronic Arts radi na njihovom realociranju, što znači da će zbilja mali broj zaposlenika ostati na cesti. Iako je ova gesta hvale vrijedna, zbilja je šteta što se Visceral zatvara. Nije se radilo o najboljoj gejming kompaniji na planeti, no njihova ostavština, barem što se Dead Spacea tiče, ostat će zapamćena među gejmerima diljem svijeta.