Iz poznate društvene mreže po tko zna koji put oglasili su se s misijom uvjeravanja javnosti da svoje korisnike tretiraju kao ljude, a ne proizvod
Dok popularnost Facebooka nastavlja padati iz dana u dan, tvrtka i dalje pokušava spasiti obraz objašnjavajući svojim korisnicima na koji način koristi njihove podatke. Najnoviji potez u prilično intenzivnoj kampanji koja nas sve nastoji uvjeriti da kompanija nije prije svega orijentirana prema zaradi službena je objava na Facebookovom blogu pod imenom 'Hard Questions', odnosno 'Teška pitanja'.
Njezin zadatak je uvjeriti nas da nismo proizvod, već klijent.
U objavi koju je pisao Facebookov šef oglašavanja Rob Goldman postavlja se pitanje: 'Ako ne plaćam Facebook, jesam li onda ja proizvod?'.
Odgovor znate i sami
Goldman je na to pitanje jasno odgovorio sa 'Ne'.
'Naš proizvod je društvena mreža, odnosno mogućnost spajanja s ljudima koji su vam važni, gdje god oni bili. Ista stvar vrijedi za web pretragu, web stranice ili novine. Osnovni proizvod je čitanje vijesti ili pronalaženje informacije - reklame su tu da taj proizvod financiraju.'
Dok Goldman prilično žuri ka uspoređivanju Facebooka s 'web stranicama ili novinama', društvena mreža već se dulje vrijeme bori protiv imidža medijske kompanije.' Štoviše, na pitanje 'koje kompanije predstavljaju konkurenciju Facebooku', šef stranice Mark Zuckerberg nije mogao pronaći odgovor.
MORE PODATAKA
Što sve Facebook i Google znaju o vama? Pogledajte sami
'Samo društvena mreža'
Na kraju dana prilično je teško odrediti koje to usluge Facebook zapravo nudi - čak i ako ste njegov šef. Kao prvo, Facebook pod kontrolom drži najrašireniju društvenu mrežu na svijetu, no i dalje prodaje reklame te, odnedavno, hardver u obliku setova za virtualnu stvarnost Oculus Rift.