Nova vrsta statusa na Facebooku omogućit će kombinaciju trodimenzionalne grafike i dobre stare fotografije
Premda Facebook u zadnje vrijeme umjesto mladih puno više posjećuju penzioneri, društvena mreža nastoji obogatiti svoj repertoar značajki te privući novi val korisnika. Kako? Pomoću tri dimenzije, naravno. Nakon najave uvođenja 3D objekata u Facebook tijekom prošlogodišnje konferencije Occulus Connect, Facebook je konačno predstavio značajku u akciji.
Reci to 3D-om
LEGO, Jurassic Park, Sony, Wayfair i masa drugih brendova predstavili su svoje 3D objave sa virtualnim predmetima koje korisnik može slobodno rotirati.
Facebookov produkt menadžer Aykud Gönen u blogu je napisao da 3D objekti koriste 'industrijski format gITF 2.0', što otprilike znači da će umjetnici moći 3D objekte direktno uvlačiti u Facebook objave.
Uz aplikaciju 3D Connect na Sony Xperiji XZ1, XZ1 Compactu ili XZ Premiumphoneu moći ćete snimati 3D fotografije te ih nakon toga direktno objaviti na Facebooku. Sony je samo jedan od Facebookovih premijernih partnera, što znači da će i druge aplikacije vrlo lako koristiti alate koji omogućuju 3D objave.
Iz 3D-a u virtualnu stvarnost
Dok korisnici Facebooka koji koriste 3D kamere koriste ovu tehnologiju, brendovi poput Wayfaira i LEGOa svoje proizvode mogu predstaviti iz svakog gledljivog kuta. Do trenutka kada 3D postane neka vrsta norme, oni će odvlačiti pažnju korisnika koji inače samo prođu pored reklama bez razmišljanja.
Konačni cilj uvođenja ovih značajki je, prema Gönenu, predstavljanje 'interaktivnih animacija i dovođenje 3D sadržaja u pravi svijet putem proširene stvarnosti.' Čini se da se Facebook dosta aktivno priprema za dolazlazak njihovih nedavno najavljenih naočala za proširenu stvarnost.