Popularna društvena mreža razvila je velik broj korisnih alata za pomoć pri promociji manjih i srednjih kompanija te naravno - njihovih proizvoda
Facebook je službeno predstavio novu kolekciju značajki dizajniranih za pomaganje malim i srednjim poduzetnicima na koje je negativno utjecala pandemija koronavirusa. Jedan od njih je i 'Support Small Business' (podržite male poduzetnike) naljepnica koju je moguće pronaći na Instagramu, kao i nadogradnja za Messenger koja pomaže pri ubrzavanju odgovora.
Naljepnica za Instagram pored, naravno, same naljepnice korisniku omogućava da podijeli slike prošle tri objave koje su objavile male kompanije te koje planira objaviti u svojim Storiesima.
Kao što je moguće vidjeti iz primjera, nakon što odaberete opciju 'Support Small Business' za vaš Story, samo trebate unijeti ime te kompanije na Instagramu.
Program će nakon toga automatski ispuniti naljepnicu s nekoliko slika s tog profila te ju dodati u Story s jednim vrlo važnim uvjetom - korisnici nikad ne mogu birati koje su slike prikazane. Kad god netko iskoristi Support Small Business naljepnicu, taj okvir se može dodati u podijeljen Story (ovisno o korisnikovim postavkama privatnosti), a označena kompanija moći će opet objaviti njegovu priču na svojem profilu.
Što se Facebooka tiče, društvena mreža uvodi hashtag #SupportSmallBusiness kako bi pomogao manjim kompanijama da dođu do novih potrošača.