Facebook uprihođuje više novca no ikad prije. U nedavno zaključenom kvartalu ugrabili su nešto preko sedam milijardi dolara, što je rast za 59 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Prosječni prihodi po korisniku danas su tako 4,01 dolar. Na godišnjoj razini s tim na umu Facebook od prosječnog korisnika tako zaradi 16,04 dolara, dok je lani to bilo 11,88 dolara
Jasno, govori se o prosjecima, jer korisnici najpopularnije društvene mreže na svijetu (njih preko 1,8 milijardi) ne vrijede svugdje jednako. U SAD-u i Kanadi, govori se o zaradi od 15,65 dolara po prosječnom korisniku u prošlom kvartalu. S druge strane, isključe li se sjevernoamerička, europska i azijsko-pacifička regija, prosječan korisnik vrijedi svega 1,21 dolar. U Europi se govori o zaradi od 4,72 dolara po korisniku.
Riječ je o mizernim brojevima na prvi pogled, no uzme li se u obzir sirovi broj korisnika, stvari postaju jasne. Facebook stvari zarađuje oglašavanjem, a što je više korisnika u igri - veća je i zarada. Od plaćanja i drugih izvora, Facebook je u trećem poslovnom kvartalu ugrabio 'samo' 195 milijuna dolara, dok je rekordnih 6,816 milijardi stiglo od oglašavanja. Kako se vidi iz ranije spomenutih prosječnih brojeva, najviše prihoda stiže iz SAD-a i Kanade, nešto preko 3,5 milijardi.
I dok su na Wall Streetu upozoravali da Facebook dolazi kraju u svom rastu s prihodovne strane, čini se kako se politika mreže vezana uz video dodatke isplatila. Što više video materijala korisnici vide - to je moguće pružiti više (ne)relevantnih oglasa u sklopu interaktivnog sadržaja.
Usprkos ovom, dionice Facebooka su doslovno potonule nakon što su objavljeni kvartalni rezultati. Vrijednost Marka Zuckerberga je prema Bloombergu pala za šest posto, a Facebooka 5,5 posto. Razlog? Strah od usporavanja rasta.