Novi veliki kupe iz Ferrarija s motorom V12 koji razvija ‘atmosferskih’ 800 konja posljednji je tvrtkin predstavnik umiruće vrste - automobila koji ne koriste prednabijanje niti su hibridi
Nakon njega Ferrari prelazi na hibride, a ni turbo mu odavno nije nepoznanica.
Ime Superfast vuče korijene sve na putu unazad do kasnih 1950-ih, kada je tako nazvana evolucija Superamerice, ali to ne znači da je tada zvučalo manje smiješno. Automobil će živjeti svoje ime zahvaljujući 800 KS i 718 Nm iz 6,5-litarskog motora V12 - najsnažnijeg motora u povijesti tvrtke. Model 812 Superfast je zamjena za F12 Berlinettu, a nastavlja tamo gdje je stao 770 KS snažni F12tdf, model koji je imao Ferrarijev prethodni najsnažniji motor.
Ferrari kaže da Superfast ima motor koji isporučuje maksimalnu snagu pri 8500 okretaja u minuti i maksimalni okretni moment pri 7000 okretaja u minuti, iako je 80 posto okretnog momenta dostupno na samo 3500 okretaja u minuti. Izlazna snaga omogućena je novim sustavom direktnog ubrizgavanja i promjenjive geometrije usisa izvedene iz tehnologije Formule 1. Motor V12 dolazi s mjenjačem dvostruke spojke čiji broj brzina još nije obznanjen. Pogonski paket ide do 100 km/h u 2,9 sekundi i do maksimalne brzine veće od 340 kilometara na sat.
Superfast će biti prvi Ferrari koji će koristiti električni servoupravljač, a bit će dostupan u novoj nijansi crvene, rosso settanta, koja slavi Ferrarijevu 70. godišnjicu. Najnoviji Ferrari pojavit će se idućeg mjeseca na ženevskom salonu automobila.