Kao da LaFerrari nije dovoljno onkraj razuma, u Maranellu su odlučili na njegovoj osnovi izraditi specijalnu izvedbu namijenjenu trkaćoj stazi koju neće biti moguće homologirati za cestovnu upotrebu
Kupci svoj automobil, za koji se procjenjuje da će koštati dvostruko više od LaFerrarija, dakle kakvih 2,5 milijuna eura, neće moći ni odvesti u garažu. Svih 30-ak komada koje će Talijani proizvesti ostat će u Maranellu te vlasnicima biti ustupani za vožnju na odabranim stazama.
Tko bi pristao na ovo? Tko ne bi!
FXXK je dobio dorađeni 6.3-litreni V12 iz LaFerrarija. Motor ima nove bregaste osovine, redizajniranu usisnu granu i mehaničke umjesto hidrauličkih podizača. Vrti se do 9.200 okretaja u minuti i razvija 60 KS više, odnosno 860 KS. Budući da je riječ o trkaćem automobilu, nije bilo potrebe za prigušivače zvuka ispušnog sustava što vjerojatno znači da FXXK zvuči onako kako izgleda - brutalno.
I sustav HY-KERS je unaprijeđen. Sada je tu elektromotor od 190 KS prilagođen stazi u četiri režima - maksimalne performanse, izdržljivost, manualna uporaba i brzo punjenje.
Na koncu tu su i novi aerodinamički elementi zbog kojih FXXK djeluje kao da je stigao s drugog planeta. Posebno su upečatljiva stražnja krilca koja djeluju u kombinaciji s kativnim spojlerom kako bi udvostručili silu prianjanja u odnosu na onu kojom raspolaže LaFerrari. Pri 215 km/h pritisnut će stražnji kraj s čak 540 kg.
Ferrari ne otkriva podatke o performansama, no prilično je sigurno da će FXXK do stotke sprintati brže od LaFerrarijevih 2,9 sekundi. Štoviše, prilično je sigurno da će od FXXK-a eventualno biti brži bolidi Formule 1.
Kakav stroj, kakav stroj.