Foto-društvenom mrežom Instagram se služi više od 700 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, a sav rast nastao je zahvaljujući mobilnim aplikacijama. Nažalost, web stranica servisa je i dalje ograničenog karaktera, no čini se kako je Instagram počeo eksperimentirati i s tim segmentom...
Vrtoglavi rast Instagram duguje praktički isključivo dostupnosti na mobilnim platformama iOS i Android, a dok je uobičajenim internetskim preglednikom moguće posjetiti stranice servisa uz svoje korisničke podatke, stvar je ograničena tek na lajkanje - ne i upload sadržaja.
Čini se kako se stvari polako ali sigurno mijenjaju. Za održavanje rasta u Instagramu su počeli razmišljati i o mogućnosti postavljanja foto i video sadržaja preko weba, a na prvom mjestu je očekivano - mobilno izdanje. Neki korisnički računi preko mobilnih preglednika uočili su kako je moguće postaviti novi sadržaj, a ne samo skrolati postojećim materijalom:
Od značajki koje je moguće naći u službenoj aplikaciji, na webu nedostaju tek učitavanje videa, filteri, značajka Stories te Direct Messaging. Instagram se na ove korake odlučio kako korisnici s vrlo ograničenim mobilnim internetom ne bi morali preuzimati app veličine nekoliko desetaka megabajta (ovisno o uređaju) za uživanje u foto-društvenoj mreži. K tome pristup web sučelju jamči i to da će uređaji s malo spremišnog prostora i dalje moći pristupiti Instagramu.
Kao i kod drugih sličnih nadogradnji vezanih uz ovakve servise, ne treba očekivati da će svaki korisnički račun odmah imati pristup novostima, već će u sklopu širenja usluge mogućnosti stići kroz nekoliko tjedana.
Mnogi vjeruju kako bi Instagram mogao otkriti i Lite izdanje aplikacije, baš kako je Facebook učinio s vlastitim appovima Facebook Lite i Messenger Lite, namijenjene upravo za ranije spomenute slučajeve manjka memorije i/ili ograničenog mobilnog interneta.
Što se pristupa s računala tiče u punokrvnim preglednicima, Instagram za sada ostaje jednako ograničen.