Vodeća hrvatska tvrtka za dizajn i razvoj softvera Infinum kupila je Your Majesty, jednu od vodećih kreativnih agencija u Nizozemskoj. Iznos akvizicije nije poznat. Čelnici obje kompanije predstavili su detalje na zajedničkom događaju u Amsterdamu, priopćili su iz hrvatske tvrtke
Infinum akvizicijom stječe većinski udio u nizozemskoj tvrtki. Georgios Athanassiadis i Kasper Kuijpers, trenutačni vlasnici, ostat će manjinski dioničari i nastaviti razvijati poslovanje s Infinumom, odnosno ostat će izvršni direktori Your Majestyja u Amsterdamu.
'Your Majesty donosi vrhunsku kreativnu ekspertizu, a mi njih podupiremo svojom tehnološkom – zajedno imamo sve što je potrebno za razvoj digitalnih proizvoda na najvišoj razini. S novim kolegama uvodimo nove usluge, podižemo standarde i nastavljamo graditi snažnu globalnu organizaciju dok istovremeno dobivamo i značajniju prisutnost na nizozemskom tržištu', rekao je Nikola Kapraljević, izvršni direktor Infinuma.
Iako trenutačno broji svega desetak zaposlenika, ta se agencija može pohvaliti klijentima kao što su Adidas, Airbnb, Netflix, Samsung, The New York Times, Bentley, Sotheby's, Los Angeles Lakers, Nintendo, Universal Music Group, a zaslužna je i za nedavnu viralnu kampanju za povratak serije 'Squid Game' na streaming platforme.
Osnovani 2005. godine, Infinum se do danas etablirao u tržišnog lidera koji posluje u šest država. Urede imaju u Zagrebu, Varaždinu, Ljubljani, Podgorici, Skoplju, Londonu i New Yorku, a upravo su u Amsterdamu otvorili preklani otvorili i osmi, kako su otkrili tada u razgovoru za tportal.
Grad je to u kojem Infinum godinama surađuje s međunarodno priznatom agencijom Dept, ujedno je globalno sjedište njihova klijenta Philipsa, a dugogodišnje partnerstvo s liderom na tržištu pametne rasvjete Signifyem povezuje ih s još jednim nizozemskim gradom - Eindhovenom.
Akvizicija Your Majestyja treća je Infinumova akvizicija u posljednjih nekoliko godina, a zanimljivo je da su se nakon preuzimanja njujorške agencije ExpandTheRoom 2023. godine prihodi Infinuma na američkom tržištu udvostručili.
SAD im je uvijek bilo važno tržište s obzirom na to da polovina njihovih klijenata dolazi iz te zemlje. Zbog toga je u njihovu petogodišnjem planu bilo širenje u inozemstvo kroz otvaranje ureda u SAD-u i u regiji s nižim cijenama, pa će kroz ovo partnerstvo s Infinumom taj cilj i ostvariti. Nizozemska tvrtka nastavlja s vlastitim radnim procesima, ali će centralizirati određene poslovne administrativne funkcije i resurse u prodaji, marketingu, istraživanju i razvoju. Osim toga, vizija je da se u sljedećih pet godina njihov tim s desetak poveća na 20 do 30 ljudi.
Vrijednost akvizicije nije poznata
Iako ne otkrivaju vrijednost ove akvizicije, poznato je da je Infinum u posljednje dvije i pol godine ukupno uložio 7,5 milijuna eura u akvizicije, a kroz kredit Europske banke za obnovu i razvoj i reinvestiranje vlastitih sredstava osigurali su dodatnih 15 milijuna eura za preuzimanja u naredne dvije godine, navodi tvrtka u priopćenju.
Infinum u ovo partnerstvo donosi tehnološko znanje potrebno za razvoj digitalnih rješenja i iskustvo etablirane kompanije, dok će se Your Majesty fokusirati na strateško kreativno vodstvo, razvoj marketinških strategija i produkciju interaktivnih sadržaja. Infinum akvizicijom stječe većinski udio u nizozemskoj tvrtki koja će nastaviti djelovati pod vlastitim brendom, a trenutačni vlasnici Georgios Athanassiadis i Kasper Kuijpers postaju manjinski dioničari i ostaju uključeni u upravljanje tvrtkom, objavili su čelnici kompanija na zajedničkom događaju koji se jučer održao u Amsterdamu.
Iz te je kompanije proizašla i tvrtka Productive, nastala kao Infinumov softver za vođenje agencije, te Porsche Digital Croatia, razvojni centar koji je u Zagrebu pokrenut s tvrtkom Porsche Digital, podružnicom njemačkog automobilskog diva.