Derek Yu, predsjednik Central Eastern Europe, Nordic & Canada Huawei Consumer Business Groupa osvrnuo se na nekoliko ključnih tema koje će obilježiti poslovanje tvrtke u idućem periodu
Huawei je proteklog tjedna u Istanbulu pokazao nekoliko novih smartfona, nova prijenosna računala, slušalice i prvi tablet s E-ink ekranom, a tu su priliku iskoristili i za otkrivanje strategije razvoja u nadolazećem periodu.
Zvijezda događanja svakako je bio novi sklopivi pametni telefon Mate Xs 2, s kojim je Huawei najavio i prekretnicu u svom poslovanju; od ove premijere, kako kažu, posjeduju najpotpuniji portfelj sklopivih pametnih telefona koji uključuje modele s unutarnjim i vanjskim zaslonom te telefone na preklop.
Novi sklopivi telefon bio je jedna od tema i popratnog razgovora s Derekom Yuom, predsjednikom Central Eastern Europe, Nordic & Canada Huawei Consumer Business Groupa.
Što se tiče lanaca nabave, nakon problematične prošle godine, vide se znakovi oporavka u industriji, no dolazi do pada potrošačke moći uzrokovane novim previranjima u Europi.
'Razdoblje je izazovno i mnogo raspravljamo o tome. Koncentriramo se na inovacije', kaže Yu istaknuvši važnost razvoja Huawei eko sustava te dodavši kako će tu kompanija 'ostati konzistentna'.
'Nove generacije potrošača sve više su online i žele vrijednost za novac, a pandemija je tu ostavila veliki trag. Radimo istraživanja i pratimo što žele i po kojoj cijeni', kaže Yu. Najpopularniji proizvodi trenutno su pametni satovi, audio asortiman te pametni telefoni.
Cijena se nameće kao jedno od važnijih pitanja kad je riječ o sklopivim telefonima. Tako i novi Huawei Mate Xs 2 košta 1999 eura.
'Svjedočimo rastu interesa za sklopive telefone, a cijena je po našem mišljenju razumna', komentira Yu te dodaje kako bismo iduće godine mogli vidjeti 'priuštivi' sklopivi telefon.
Komentirao je i krhkost ovih uređaja kazavši kako je to prvo što se spominje kada je riječ o sklopivim telefonima, no da se radi o 'pouzdanim i izdržljivim uređajima'.
Govoreći o fizičkim trgovinama, Yu kaže kako ih neće biti mnogo, no da istražuju lokacije. Što se Huawei Paya tiče, to je važno područje i dio dugoročne strategije, kao i B2B segment te suradnja s vladama.
Yu se osvrnuo i na poslovanje u Hrvatskoj.
'Vrlo dobro stojimo, pogotovo u segmentu pametnih satova, a svjedočimo i rastu prodaje pamentih telefona (serija nova). Prostora za rast ima kada pričamo o prijenosnim računalima', zaključio je.