KINEZI U PRODORU

Huawei želi prodati 100 milijuna pametnih telefona

29.01.2015 u 15:44

Bionic
Reading

Poslovna jedinica za privatne korisnike kineske tvrtke ostvarila je 12,2 milijarde dolara prihoda. U ovoj godini planiraju isporučiti više od sto milijuna pametnih telefona

Huawei Device ostvario je 12,2 milijarde dolara prihoda u 2014. godini, 30 posto više nego 2013., prvi put prešavši granicu od deset milijardi dolara.

Poslovna jedinica za privatne korisnike isporučila je 138 milijuna različitih uređaja s rastom od 7,8 posto, od čega su korisnici kupili 75 milijuna pametnih telefona, odnosno 45 posto više nego u 2013..

'Naša usmjerenost na vrhunske uređaje srednje i visoke kategorije donijela nam je rezultate, a zacrtana strategija za 2014. uključivala je razvoj i istraživanje na uređajima, povećanje prepoznatljivosti brenda te raznovrsnost prodajnih kanala.

U skladu s time, tržišni udio se i dalje povećava te smo učvrstili našu poziciju trećeg proizvođača pametnih telefona u svijetu, s usporednim rastom utjecaja našeg brenda', rekao je Richard Yu, predsjednik uprave poslovne jedinice Huawei Consumer.


Isporuka pametnih telefona srednje i visoke klase porasla je za 18 posto. Huawei P7 globalno je prodan u četiri milijuna primjeraka u šest mjeseci nakon predstavljanja, a isporučeno je i dva milijuna primjeraka uređaja Mate7.

Prihodi su značajno porasli i od prodaje izvan mreže telekom operatera, posebno internet prodaja. Udio takvih prihoda je 41 posto u ukupnom iznosu. Na kraju 2014., Huawei je imao 630 vlastitih dućana.

Zahvaljujući marketinškim inicijativama na internetu rasla je popularnost Huaweijevih pametnih telefona, odnosno prepoznatljivost brenda diljem svijeta.

Prema najnovijem Ipsosovom istraživanju među potrošačima u 32 države, prepoznatljivost Huawei brenda porasla je s 52 posto iz 2013. na 65 posto u 2014. Huawei se našao i među top tri brenda u kategoriji Brand momentum.

Huawei je lani isporučio 20 milijuna uređaja Honor (više od osam milijuna iz serije Honor 3C, više od četiri milijuna iz serije Honor 3X i više od tri milijuna uređaja iz serije Honor 6). Na kraju 2014. brend je bio prisutan u više od 60 država i regija diljem svijeta.

'Strategije brendova Huawei i Honor ostvarile su iznimne rezultate i sinergiju što je doprinijelo ukupnom jačanju brenda i tržišnog udjela cijele poslovne grupe', rekao je Shao Yang, potpredsjednik grupe za marketing.

Za daljnji razvoj i rast poslovna jedinica Huawei Consumer iskoristit će prednosti i mogućnosti koje donosi internet, 'internet stvari' i umreženost automobila. I dalje će se usmjeravati na vrhunske uređaje. Brend Honor fokusirat će na poslovanje preko interneta te da uspješno on-line poslovanje prenesu i na inozemna tržišta.

'Želimo nastaviti rasti i u 2015. te dodatno učvrstiti vodeću poziciju među uređajima srednje i visoke klase, s ciljem isporuke 100 milijuna pametnih telefona', najavio je Richard Yu.