Apple svoj pametni telefon prodaje uz godinu dana ograničenog jamstva. Znate li što sve pokriva i kako procjenjuju je li oštećenje pokriveno garancijom?
Svima nam se bar jednom dogodilo da smo ispustili pametni telefon iz ruke ili ga s užasom gledali kako pada s povišene površine. Ako smo imali sreće incident bi prošao bez ozbiljnijih posljedica. Ako nismo... Pa, trebalo je nabaviti novi mobitel.
Takva je situacija posebno nezgodna kod skupljih smartfona kao što su Appleov iPhone.
Doduše, jabučari nude mogućnost osiguranja Apple Care+. Kako bi doznali možete li osiguranjem pokriti i vaš uređaj, provjerite zadovoljava li Appleove uvjete.
To ćete učiniti tako što ćete na Appleovoj stranici unijeti serijski broj uređaja i tako dobili informaciju koje dodatno jamstvo možete kupiti. Odaberite željenu vrstu jamstva navedenu u nastavku, a zatim pratite upute da biste kupili tarifu.
AppleCare+ obuhvaća iPhone, iPad, iPod touch ili Apple Watch dvije godine od datuma prve kupnje uređaja. AppleCare+ obuhvaća i najviše dva slučajna oštećenja. Na svaki se primjenjuju naknada i odgovarajući porez. Osiguranje je dostupno u roku od 60 dana od dana kupnje uređaja.
Uz AppleCare+ uz Apple Watch Edition ili Apple Watch Hermès, dobit ćete trogodišnje jamstvo od datuma prve kupnje uređaja.
Kakve vrste oštećenja će u Appleu priznati?
U Bussines Insideru su se dokopali 22 stranice dugog dokumenta pod nazivom Visual/Mechanical Inspection Guide (VMI), koji se odnosi se na iPhone 6, 6 Plus, 6S, 6S Plus, 7 i 7 Plus.
Appleovi djelatnici provjeravaju je li štetu moguće popraviti uz mali trošak (pod jamstvom) ili veći (izvan jamstva). Ako je šteta nepopravljiva, trebate novi uređaj.
Jamstvo uglavnom pokriva oštećenja koja su se pojavila bezuvjetno u okolnostima koja su van kontrole vlasnika iPhonea. Neće vam priznati štetu nastalu uslijed nezgode, rastavljanja te neovlaštenog popravljanja i nadogradnje, kao ni štetu nastalu djelovanjem vode.
Oštećenja poput prljavštine pod staklom zaslona, mrtvih piksela, neporavnate pjene kamere FaceTime ili napuknutog stakla bez dokaza o udarcu bit će vjerojatno priznata.
Ukoliko je jamstvo isteklo, Apple će vam ponuditi servis uz plaćanje napuknutog LCD zaslona, oštećenja kamere nastalog zbog djelovanja lasera, oštećene tipke Home, štete na konektorima za audio ili Lightning ulaz te na rešetki za zvučnik ili mikrofon, ako je štetu moguće popraviti.
Servis će vam biti uskraćen ako ste pustili nekome drugome (recimo, neovlaštenom majstoru) prčkanje mobitelu i ugradnju dijelova koji nisu Appleovi, ako postoje znaci kako je oštećenje nastalo uslijed namjernog djelovanja ili ako je pametni telefon doživio, automobilskim rječnikom rečeno, totalku.
Totalna šteta će biti pokrivena jedino ako imate Apple Care+, i to uz dodatnu naknadu. Jamstvo ni u kojem slučaju ne pokriva kozmetička oštećenja, pa razmislite o nabavci zaštitne futrole, piše Tech Radar.