Platformu za plaćanje PayPal razmjerno je jednostavno koristiti, kako za slanje ili primanje novca, tako i za plaćanje. Ali, što ako nešto pođe po krivu? Pokazat ćemo vam dva načina kako stupiti u kontakt s njima
Dođe li do problema od PayPala možete zatražiti pomoć na nekoliko načina. Ovom prilikom donosimo upute za dva.
Kako kontaktirati PayPal telefonom
- Otvorite https://www.paypal.com i logirajte se u svoj korisnički račun.
- Skrolajte do dna stranice i kliknite Contact Us.
- Na idućoj stranici možete ili upotrijebiti tražilicu kako bi pronašli odgovore na ono što vas zanima ili nastaviti skrolati do dna stranice.
- Kliknite Call us.
- Na idućoj stranici pronaći ćete broj telefona za kontakt, kao i jednokratnu šifru koju ćete morati unijeti tijekom poziva kako bi potvrdili svoj identitet. Šifra je dostupna samo deset minuta, pa imajte to na umu.
- Nazovite ponuđeni broj, unesite šifru na zahtjev i pričekajte dok vam se predstavnik PayPala ne javi.
PRVI KORACI
Novi ste na Twitteru? Olakšajte si život uz pet korisnih savjeta
Kako kontaktirati PayPal porukom
- Ulogirajte se u svoj korisnički račun pri PayPalu na njihovom web odredištu.
- Na zbirnoj stranici skrolajte dolje dok se u izborniku pri dnu ne pojavi Contact us.
- Otvorit će se Help Center.
- Skrolajte do dna i kliknite Message us. Ovdje možete unijeti svoj problem u prozor za chat i dobiti standardizirani, nepersonalizirani odgovor.
- Ako to nije odgovarajuće rješenje, vaša će poruka biti proslijeđena djelatniku PayPala koji će na nju odgovoriti. Obično im za to treba oko sat vremena.
- Možete se također obratiti Resolution Centeru za probleme s transakcijama ili na forum pitati PayPalovu zajednicu može li vam pomoći.