Nakon što je se nedavno domogao Facebook, startup tbh zapeo je za oko šire javnosti. Koja je tajna neobičnog appa za glasanje kojeg obožavaju tinejdžeri?
Facebook je nedavno preuzeo kontrolu nad tbh-om, aplikacijom koja ime povlači iz akronima tbh, odnosno to be honest. Tbh samog sebe naziva 'jedinom anonimnom aplikacijom s iskrenom vibrom'. Tbh je napravljen za sve starije od 13, a cilja tinejdžere koji, izgleda, jednostavno obožavaju stvarati anonimne ankete za sebe i prijatelje, izvještava Business Insider.
Suradnja koja pomaže svima
'Tbh i Facebook imaju zajednički cilj izgradnje zajednice i davanja prilike pojedincima da dijele sadržaje koji nas sve približavaju' rekla je glasnogovornica Facebooka Vanessa Chan. 'Zbilja smo oduševljeni načinom na koji to radi mreža tbh' rekla je Chan te zaključila 'uz resurse Facebooka tbh može nastaviti s ekspanzijom i stvaranjem brojnih pozitivnih iskustava'.
Što se samog ugovora tiče, Facebook nije rekao ništa o novčanom dijelu cijele priče. Kupnjom tbh-a, Facebook nastavlja bitku protiv ultrapopularnog Snapchata koji je među tinejdžerima trenutno najpopularnijadruštvena mreža.
Velika popularnost
Tbh je trenutno aktivan u svega nekoliko država u SAD-u, no i dalje broji iznadprosječnu popularnost (u nekoliko ga je tjedana downloadalo preko 5 milijuna ljudi). Tbh je također prošlog tjedna zauzeo mjesto najpopularnije besplatne aplikacije na Appleovom App Storeu.
Suosnivači tbh-a sele se iz ureda u Oaklandu u Facebookovu glavnu bazu u Silicijskoj dolini. Tim će nastaviti svoj posao u uredima Facebooka, dok će sama aplikacija nastaviti funkcionirati nezavisno. Startup tbh su 2013. financirali Bee Partners i Indicator Ventures.