Osječka aplikacija koja pomoću jednostavnog sučelja ispisuje aktualne akcije u dućanima može puno više toga nego što se na prvi pogled čini
Akcije u supermarketima oduvijek su bile jedna od prvih destinacija za potencijalne štediše. Uz neminovno povećanje cijena i jednu od najvećih stopa inflacije u Europi, ideja traženja artikala na akciji većini je hrvatskih potrošača postala jedinim načinom kupnje. Kao što je nekad govorio Steve Jobs, 'sad postoji aplikacija za to'. Štoviše, ne radi se o proizvodu koji je rađen za širu regiju, već koji je prije svega prilagođen hrvatskom tržištu.
360 Promo hrvatska je aplikacija za iOS i Android te stvorena za korisnike koji žele smanjiti tjedne troškove namirnica. Primarna joj je funkcija sakupljati sve aktualne akcije u lokalnim dućanima te ih ispisati unutar jednostavnog sučelja. Zanimljiv dio je to što joj funkcionalnost seže puno dalje od toga. Sve pretrage, artikala ili dućana, mogu se ograničiti na određenu udaljenost od trenutne lokacije korisnika, što znači da, ako tako želite, možete isključiti akcije u dućanima koji se nalaze na drugom dijelu grada ili u susjednom mjestu.
Korisnici također mogu birati koje dućane i vrste artikala žele uvrstiti, dodatno prilagođujući listu prikazanog sadržaja. Sve se to nadograđuje na izradu personaliziranih lista za šoping, a one uključuju artikle koje je kupac 'lajkao', svojevrstan dodatak na već postojeći, ali relativno jednostavan popis za kupovinu.
O AUTORu
Tko je kreirao 360 Promo?
Iza aplikacije stoji Osječanin Josip Muller, bivši menadžer u velikim internacionalnim kompanijama kao što su Coca-Cola, P&G i Johnson&Johnson. Muller tvrdi da je stvorio aplikaciju zbog frustriranosti rastućom inflacijom i želje da ponudi na jednom mjestu sve što kupcu treba za maksimalne uštede i pomoć pri kupovini.
Na projektu za pregled i pretragu promocija radi više od četiri godine, a razvoj same aplikacije trajao je oko godinu i pol.
Ali to nije sve
No 360 Promo ide dalje nudeći ispis raznih online i fizičkih dućana u dosegu korisnika. Za razliku od ispisa akcija koji nudi najjača značajka, na listi za pojedini dućan nalaze se samo kratki opisi trenutnih promocija s opcijom izravnog povezivanja na web stranicu.
Riječ je o vrlo korisnom alatu zato što, pored potencijalne uštede novca, štedi vrijeme. Odlazak na pojedine web stranice dućana nerijetko oduzima poveću količinu vremena, a ovako možete 'preletjeti' trenutne akcije i brže doći do onog što vas zanima.
Tko radi nedjeljom?
Još jedan jako koristan alat u aplikaciji 360 Promo jednostavan je ispis dućana koji trenutno rade. Ovo je prilično korisno ako u kupovinu krećete nedjeljom, kad je velik dio njih zatvoren. Štoviše, aplikacija nudi izbor između radnih vremena za nadolazeće praznike i nedjelje ili sva radna vremena.
Opcija nakon biranja upita o radu nedjeljom nudi mogućnost izbora specifičnih prodajnih mjesta poput trgovačkih lanaca, pekara ili tržnica.
Također, 360 Promo nudi opciju konverzije eura u kune te skeniranja članskih kartica raznih dućana da bi ih se učinilo lakše dostupnima korisnicima. Riječ je o zgodnoj soluciji za kartice koje ne stanu u za to već predviđene aplikacije, no sama funkcionalnost opcije zapravo ovisi o tome koliko često koristite 360 Promo i koliko se često sjetite uzeti mobitel samo da biste ušli u aplikaciju, zaronili kroz tri izbornika i onda došli do kartice koja vam je potrebna.
Sučelje za svakog?
Sve ove funkcije, da bi bile dostupne i jednostavne, trebaju imati i jednostavno sučelje. Iz tvrtke 360 Promo d.o.o. kažu da je ono dizajnirano tako da bi ga mogli koristiti ljudi širokog raspona informatičke pismenosti - i to se jasno vidi. Sve je obogaćeno animacijama, naprasnim gradijentima i prevelikim tipkama za izbornike. Štoviše, čak je i font aplikacije pri prvom pokretanju (s razlogom) ogroman, no na sreću se može smanjiti na čitljivu razinu.
Sve ovo zaokružuju intuitivnost i jednostavnost korištenja, a to narušavaju jedino nepotrebne animacije i pomalo nezgrapno dizajniran layout. Međutim ono što je bitno je da konkretne koristi koje nudi uvelike nadmašuju sve naše prigovore o dizajnu. Na koncu, aplikacija 360 Promo zbog njih nije disfunkcionalna, već bi samo možda mogla izgledati malo ljepše.
Potencijal uštede
Njeni autori tvrde da se aktivnim korištenjem može uštedjeti i do 200 eura mjesečno. Premda ovo zvuči ambiciozno, u našoj se praksi pokazalo da brojka varira ovisno o potrošačkim sklonostima. Razlog za to što je 360 Promo korisniji od klasičnog kataloga mogućnost je dragocjene opcije ciljane pretrage onog što vam treba te jednostavne izrade čitke liste za kupovinu.
Radi se o korisnom, ažurnom i višenamjenskom programu čija funkcija nadmašuje olakšanu izradu tjednog budžeta za kupovinu, a nakon tri tjedna testiranja, svesrdno ga preporučujemo.