Facebook je svoju popularnu aplikaciju za komunikaciju odlučio predstaviti i onima mlađima od 13, u verziji koju, očekivano, mogu nadgledati roditelji
Facebook planira proširiti svoje tržište i na neki način vratiti povjerenje mladih korisnika - pogotovo nakon što je kompanija zaključila da djeca i tinejdžeri zaobilaze njihovu društvenu mrežu u širokom luku.
Najnoviji proizvod koji će se pojaviti na američkom tržištu posebni je 'kid-friendly' Messenger Kids koji, kao što ime nalaže, cilja na najmlađu populaciju, odnosno mlađe od trinaest godina. Podsjećamo, Facebook Messenger na Google Playju nosi oznaku '4+' premda službena pravila društvene mreže nalažu da djeca mlađa od trinaest godina ne bi smjela koristiti aplikaciju.
Put prema novom tržištu
Prema svemu sudeći, došlo je vrijeme da aplikaciju počnu koristiti i najmlađi, no Facebook je roditeljima dodijelio velike ovlasti. Za početak, dijete koje koristi Messenger Kids ne može započinjati razgovor s kontaktom kojeg nije odobrio njegov roditelj. Roditelji također mogu provjeravati što dijete piše te odobravati sve datotke koje prima ili šalje.
Iako djeca ne mogu dodati nikoga u svoju listu kontakata bez potvrde roditelja, mogu ih blokirati. Roditelji i djeca, naglašava Facebook, mogu prijaviti bilo što što smatraju nepodobnim putem profila Messenger Kids. Facebook će potom obavijestiti roditelja putem standardnog Messengera.
Pod budnim okom roditelja
Jedna bitna stvar koja Messenger Kids čini različitim od ostalih appova za čavrljanje je postupak odobrenja. Kako bi razgovarao s drugim klincem, potrebne su mu dvije dozvole - ona njegovog roditelja, kao i ona roditelja klinca s kojim planira čavrljati.
Messenger Kids klincima koji odluče dijeliti fotografije nudi hrpu specijalnih efekata, emotikona i zvučnih efekata (u maniri Snapchata). Roditelj aplikaciju može instalirati na dječju tablet ili smartfon, no sve potvrde idu preko njegovog Facebooka. Sve što treba nakon ovoga je dječje ime i proces stvaranja profila je gotovo.
Messenger Kids ne dolazi s reklamama, a informacije o djetetu ne koriste se za reklamiranje. Aplikacija je trenutno dostupna za testiranje u Sjedinjenim Državama, a na globalno tržište trebao bi stići tijekom idućih nekoliko mjeseci.