ZAHVAĆENA I HRVATSKA

Kraći rok za otkaz vožnje i naplatu čekanja - evo kakve nam je sve promjene Uber najavio

13.11.2017 u 13:26

Bionic
Reading

Od svojeg osnivanja prije osam godina, prijevozna kompanija Uber stekla je velik broj korisnika, kao i relativno loš korporativni imidž. U ponedjeljak predstavljena globalna kampanja to planira promijeniti

Uber je na tiskovnoj konferenciji u Zagrebu u ponedjeljak najavio uvođenje promjene u način rada više od dvije tisuće svojih partnera-vozača u Hrvatskoj. Riječ je o nizu proizvoda koji će imati izravan utjecaj na njihova iskustva i aktivnosti.

Tijekom sljedećih nekoliko mjeseci Uber uvodi promjene koje će poboljšati tri ključna područja vozačkog iskustva: zaradu, sigurnost i fleksibilnost.

Kompanija polako izlazi iz trnovite ere pod vodstvom bivšeg šefa Travisa Kalanicka, no dugo putovanje prema poboljšanom imidžu nastavljaju usporavati brojni incidenti s vozačima, konkurencijom i lokalnim vlastima.

'Prošlih nekoliko mjeseci proveli smo slušajući i povratne informacije bile su kristalno jasne - tu ima mjesta za poboljšanje' komentirao je direktor zadužen za regiju EMEA (Europa, Bliski Istok i Afrika) Pierre-Dimitri Gore-Coty.

'Počeli smo uvoditi promjene koje se odnose na vozače, uz poseban naglasak na relevantne promjene za svaku državu u kojoj djelujemo', dodao je.

Prosvjed taksista protiv Ubera
  • Prosvjed taksista protiv Ubera
  • Prosvjed taksista protiv Ubera
  • Prosvjed taksista protiv Ubera
  • Prosvjed taksista protiv Ubera
  • Prosvjed taksista protiv Ubera
    +12
Prosvjed taksista protiv Ubera ispred zagrebačke zračne luke Izvor: Cropix / Autor: Marko Todorov / CROPIX

Danas Uber u Europi djeluje u 24 države, što uključuje 20 članica Europske unije i skoro 80 gradova. Hrvatski Uber se priključio globalnoj inicijativi 180 Days of Change koja će do kraja godine u Uberovu uslugu uvesti niz noviteta.

Novosti za vozače

Kampanja u Hrvatskoj počinje s, citiramo, 'poboljšanjem iskustva vožnje'. Kako bi mrežu ubrzali, uvode niz značajki za vozače poput dijeljenja rute s partnerom koji putnika može preuzeti u slučaju nezgode.

Uber također uvodi naplatu čekanja koja kreće od dvije minute nakon dolaska na lokaciju. Ovisno o usluzi, čekanje košta 40 lipa odnosno 60 lipa po minuti. Uber ovaj potez racionalizira objasnivši da 'svaka minuta koju vozač provede čekajući korisnika znači minutu manje koju provede zarađujući za život'.

Lansiranje usluge UberBoat u Splitu
  • Lansiranje usluge UberBoat u Splitu
  • Lansiranje usluge UberBoat u Splitu
  • Lansiranje usluge UberBoat u Splitu
  • Lansiranje usluge UberBoat u Splitu
  • Lansiranje usluge UberBoat u Splitu
    +4
Lansiranje usluge UberBoat u Splitu Izvor: Licencirane fotografije / Autor: UberBoat

Uber je najavio i nadogradnju sustava ocjenjivanja partnera-vozača i korisnika.

Kraće vrijeme čekanja, brži put do cilja

Uber uvodi i skraćivanje vremena za otkaz vožnje s pet na dvije minute. Ovo je napravljeno kako bi vozači mogli prekinuti put na lokaciju prije nego što potroše previše vremena i goriva. Vozači će također moći dijeliti svoju lokaciju s osobom od povjerenja, bio to prijatelj, rodbina ili zaštitarska agencija te si time povećati razinu sigurnosti na radnom mjestu.

Gdje tu dolaze klijenti?

Prvi korak prema boljem javnom imidžu bit će poboljšane aplikacije za vozače, nakon čega slijede korisnici. Predstavnik Ubera Matija Mesić pojasnio nam je da 'kompanija uvođenjem poboljšane aplikacije za korisnike radi tek prvi korak prema poboljšanju usluge. Hrvatski Uber u planu ima niz nagradnih programa i povoljnosti namjenjenih isključivo korisnicima, no o tome će svi biti izvješteni tijekom idućih nekoliko mjeseci'.

Neno Belan
  • Neno Belan
  • Direktor Ubera Davor Tremac
  • Uber stigao u Rijeku
Uber stigao i u Rijeku Izvor: Pixsell / Autor: Nel Pavletić