Sumnjivi e-mail koji je stigao nekim ljudima koji su se predbilježili za pametni telefon Essential nije bio pokušaj prijevare ili phishinga već - greška
Andy Rubin, osnivač tvrtke Essential, javno se ispričao i otkrio kako je riječ o legitimnoj e-pošti odaslanoj s problematičnog korisničkog računa.
Čini se kako je Essentialov prodajni predstavnik upotrijebio loše postavljeni korisnički račun koji je odaslao jedan e-mail kojim se od više primatelja traži slanje fotografije i drugih podataka po kojima bi ih se moglo prepoznati.
Njih oko 70 poslalo je osjetljive informacije 'maloj skupini drugih korisnika'. Naravno, sad ih je nemoguće vratiti ili obrisati, kao i spriječiti primatelje u zadržavanju kopija.
Iz Essentiala su im ponudili besplatnu godišnju pretplatu na uslugu zaštite od krađe identiteta putem LifeLocka te obećali kako će se potruditi da se incident više nikad ne ponovi.
Rubin je u objavi na Essentialovom blogu naveo kako su već poduzeli korake kako bi interno bile postavljene dodatne zaštitne mjere. Isključili su sporni korisnički račun i obvezali se na veća ulaganja u infrastrukturu i brigu o korisnicima, a Rubin je osobno preuzeo odgovornost, piše Engadget.