LAQO, digitalni brend Croatia osiguranja i član Adris grupe, obilježava četvrtu godišnjicu poslovanja s više od 150.000 prodanih polica i preko devet milijuna posjeta svojoj internetskoj stranici, priopćili u iz brenda. Povodom četvrtog rođendana lansirali su naprednog digitalnog asistenta temeljenog na umjetnoj inteligenciji, koji preko WhatsAppa računa cijenu police osiguranja
Novi AI asistent, nazvan LAQO GPT, omogućava korisnicima da putem aplikacije WhatsApp u samo nekoliko sekundi izračunaju cijenu police osiguranja.
LAQO GPT, koji je lansiran prošle godine, već je samostalno odgovorio na 38 posto korisničkih upita, a sada širi svoje mogućnosti i na druge procese, uključujući slanje odgovora u slikovnim i video formatima radi lakšeg i bržeg ugovaranja osiguranja.
'U vrlo kratkom vremenu postigli smo izvrsne rezultate. Ovo je prvi put u Hrvatskoj da AI može izračunati policu i odmah informirati klijente. Tehnologija nam nudi nevjerojatne mogućnosti, a posebno sam ponosan na LAQO tim koji stalno donosi inovacije', izjavio je Marko Ćosić, direktor Sektora za digitalno poslovanje.
LAQO se u protekle četiri godine, navode u priopćenju, prometnuo u jednog od 'lidera digitalizacije osigurateljnog tržišta'; najbrža isplata štete zabilježena je u samo 17 sati od potpune prijave.
LAQO je proširio ponudu na putno osiguranje i digitalno osiguranje kućnih ljubimaca, dok je kao prvi na tržištu uveo plaćanje u kriptovalutama. LAQO se također ističe kao pionir u svijetu osiguranja, otvorivši prvi muzej osiguranja u metaversu.
U sklopu proslave četvrtog rođendana, LAQO je zaključio natječaj za kućne ljubimce, u kojem je pristiglo više od 400 prijava, te najavio novo izdanje LAQOthona, natjecanja koje okuplja tehnološke entuzijaste s ciljem kreiranja održivih rješenja za bolji život.