Gary Vaynerchuk uvijek razmišlja o budućnosti i prilikama koje donosi, a nije ga strah ni osloniti se na intuiciju za koju je uvjeren kako odlično čita ponašanje potrošača
Gary Vaynerchuk voli biti među prvima koji će isprobati nešto novo. Tako je, recimo, upoznao svoju suprugu na servisu online JDate 2003. godine.
'Sjećam se kako sam mislio kako će za deset godina svi na svijetu nalaziti partnerice i partnere tako zato što je praktično', prisjetio se u razgovoru za Business Insider.
Ljudi su, dodao je, prije tvrdili kako nikad neće kupovati rajčice na internetu. 'A ja sam mislio kako i te kako hoće jer je vrijeme dragocjeno, jer druge stvari vrijede više', rekao je.
Vaynerchuk, osnivač i glavni direktor više milijuna dolara vrijedne tvrtke VaynerMedia, bio je u pravu. Ista intuicija nagnala ga je na rana ulaganja u neke od danas najvećih tehnoloških tvrtki. Prvo je uložio u Twitter, potom u Tumblr i Facebook.
S osnivačem Facebooka Markom Zuckerbergom sreo se nakon predavanja u američkom gradu Palu Altu 2008. godine. Ostali su u kontaktu. Iduće godine Zuckerberg i njegova sestra Randi osobno su ga pozvali na ulaganje u društvenu mrežu koja će postati najvećom na svijetu. 'To mi je promijenilo život', rekao je Vaynerchuk.
Uložio je i u Snapchat, koji je u ožujku obavio javnu ponudu dionica vrijednu 33 milijarde dolara, najveću od Alibabine iz 2014.
'Trebao sam u njih uložiti i ranije, ali nisam jer se ne volim javljati pokretačima. Nikad to ne radim.
Nisam proveo dan sa Snapchatovim osnivačem Evanom Spiegelom. Puno vremena sam proveo s njegovom desnom rukom Emily White i glavnim operativcem Imranom Khanom. Bio sam im koristan, pa su me pozvali na ulaganje. Pristao sam', objasnio je Vaynerchuk.
Kaže kako uvijek razmišlja o budućnosti i prilikama koje donosi. 'Već sad razmišljam što ću sve moći s glasovno upravljanim uslugama Alexa, u virtualnoj stvarnosti, kako ću koristiti botove za razmjenu poruka, što će se dogoditi kad moja djeca napune 18 godina...', naveo je.
No, pri ulaganju se drži jednog osnovnog načela: nije ga strah osloniti se na intuiciju za koju vjeruje kako natprosječno dobro razumije ponašanje potrošača. Dosad ga je služila dobro, reklo bi se.
Više: Business Insider