Meta, vlasnik društvenih mreža Facebook, Threads i Instagram, produžit će zabranu novih političkih oglasa do 'kraja tjedna', objavila je kompanija na svojoj internetskoj stranici. Ta je zabrana, koja se odnosi na sve nove oglase o društvenim pitanjima, politici i izborima u SAD-u, trebala isteći u srijedu 6. studenog, ali će zbog nedostatka vremena za provjeru novih tvrdnji u oglasima biti produljena.
Ograničenje, uvedeno prvi put 2020. godine, uvedeno je kako bi se smanjila mogućnost širenja dezinformacija tijekom izbornog procesa. Oglasima koji su prošli Metinu provjeru prije ponoći 29. listopada i dobili barem jednu interakciju bit će dopušteno da ostanu aktivni na platformi tijekom trajanja zabrane. Međutim, Meta naglašava da se većina izmjena tih oglasa neće moći provoditi, osim prilagodbi rasporeda, proračuna i licitacija.
Tijekom razdoblja zabrane, oglašivačima je onemogućeno uklanjanje obveznih oznaka 'Plaćeno od strane', uređivanje ciljane publike i dupliciranje oglasa koji su pokazali visoku učinkovitost, piše Euronews.
Sličnu mjeru uoči izbora provodi i Google, koji zabranjuje političke oglase u SAD-u sve do zatvaranja posljednjih biračkih mjesta na izborni dan. Googleova zabrana ne obuhvaća informativne kampanje koje provode državne ili savezne institucije odgovorne za vođenje izbornog procesa.