Microsoft je planirao izdati jači Xbox One po uzoru na PlayStation 4 pro, ali je na kraju odustao. Sva tehnološka dostignuća koja su trebala ući u konzolu prebačena su u nadolazeći Projekt Scorpio
Glavni razlog zbog kojeg konzola nije izašla je cijena. Nadograđeni Xbox One zvuči kao nešto što bi povećalo moć standardnog Xboxa One - nešto što Xbox One S nije napravio na neki razuman način. Šef Xboxa Phil Spencer odlučio je zaustaviti rad na projektu kad se ustanovilo da konzola neće ponuditi nadogradnju uz prihvatljivu cijenu.
'Dizajnirali smo konzolu za 2018. i konzolu za 2017. Radili smo, otprilike, na oba projekta odjednom. U jednom trenu smo zaključili da moramo napraviti više od onoga što je dostupno u 2016. po cijeni koju bi kupac konzole bio spreman platiti' rekao je Spencer. U tom trenu odlučili su stati s projektom.
'Rekli smo OK, uložit ćemo svu snagu u izradu konzole koja stoji iza boljih performansi i prikaza u 4K', zaključio je. Scorpio izgleda kao prvi projekt koji je Spencer vodio od početka do kraja. Ideje iza S-a bile su iz ere Dona Mattricka, dijela povijesti Xboxa o kojem trenutni vrh Microsoftova odjela za konzole ne želi pričati.
Spencer je za Scorpio želio osnovni koncept: da se igre za Xbox One koje se vrte u 1.080 p na 30 sličica u sekundi pokreću u 4K pri 30 sličica u sekundi na Scorpiju. Ova vizija je koncept konzole iz 2016. privela kraju.
Spencer je imao pokoju za reći o viziji za budućnost Xboxa kao konzole: 'Čvrsto vjerujem u svijet konzola i što konzola kao takva znači u obiteljskoj sobi ispod TV-a. Planiranje kako će se Scorpio uklopiti u svijet konzola već je na putu. Na pitanje što mislim o budućnosti? Mislim da je konzola kao igraća platforma njezin ključni dio.'
Cijeli intervju sa Spencerom možete pročitati u izvornom članku objavljenom na Gamasutri.