U Redmondu su možda odustali od potpuno negativnih marketinških kampanja za promoviranje vlastitih proizvoda, no tu i tamo i dalje ubace kakvu usporedbu. Nova video-kampanja za podizanje popularnosti Windows 10 OS-a i pripadajućeg hardvera definitivno povlači mnogo usporedbi s Appleom. 'Windows 10 računala mogu više', osnovna je poruka kampanje
Microsoft ne odustaje od lova na milijardu računala s Windows 10 OS-om u sljedećih godinu-dvije. Ipak, broj instalacija se usporio. U siječnju je službeno prijeđeno 200 milijuna instalacija 'desetke', a prema svim parametrima tek gejmerska zajednica je u značajnijem obujmu prihvatila novu generaciju Windows OS-a (preko 35 posto udjela), dok kod globalnog tržišta stvar iznosi oko 15 posto, ovisno o analitičkoj kući.
Plan da se Windows 10 instalira 'napornim' upitima za nadogradnju kao da je prestao funkcionirati te su u Redmondu odlučili pokrenuti kampanju u kojoj će se prikazati prednosti Windows 10 u odnosu na sve ostalo.
Novi filmići se tako usmjeravaju na novitete samog sustava, poput govornih naredbi za asistent Cortana, mogućnost korištenja zaslona osjetljivih na dodir ('Moj Mac to ne može', kaže jedna od sudionica kampanje), otključavanje uređaja pomoću Windows Hello funkcije i drugo: