U trenutku u kojem je pitanje povjerenja na društvenim mrežama postalo jako važno LinkedIn je ostao adresa na kojoj se nalaze provjerene informacije
Mreža za štrebere, kako često tepaju LinkedInu, već je neko vrijeme punoljetna, a njena smjerna priroda donijela joj je uspjeh koji se može mjeriti s Facebookovim. U trenutku u kojem je pitanje povjerenja u informacije na društvenim mrežama postalo jako važno LinkedIn je ostao adresa kojoj se vjeruje.
U nekim slučajevima toliko da služi kao mreža za upoznavanje i na privatnom, a ne samo poslovnom planu.
LinkedIn ima 2,5 milijardi korisnika, a u posljednje tri godine dobio je 200 milijuna novih, piše Financial Times.
Kad je Microsoft 2016. kupio LinkedIn za 26 milijardi dolara, spekuliralo se da je to napravio samo kako bi pridobio osnivača Reida Hoffmana, člana takozvane PayPal mafije, grupe bivših šefova PayPala, među kojima su Elon Musk i Peter Thiel, jer je cijena smatrana - suludom.
Oglasi i izazovi
Sjedište LinkedIna nalazi se u San Franciscu, a većina ga koristi za provjeru profesionalnih titula. Ipak, protekla godina ponešto je drugačija.
Prema šefovima iz LinkedIna, posljednjih godinu dana razgovori među članovima intenzivirali su se, a takav tip ponašanja omiljen je kod oglašivača. Tako je LinkedIn od oglasa u zadnjem kvartalu ubilježio milijardu dolara prihoda, dvostruko više nego u prethodnom razdoblju.
Ono što predstavlja izazov za kompaniju, koja planira poraditi i na novim opcijama, je kako ljude s mnogo znanja navesti da ga i podijele.
Facebook je već upao na LinkedInov teritorij ohrabrivši korisnike da traže posao preko platforme. TikTok je pak ljetos uveo opciju TikTokResumes, pomoću koje se posao moglo tražiti postavljanjem videoživotopisa.
Nastavi li LinkedIn zacrtanim tempom, cijena koju je Microsoft za njega platio možda na kraju i ne bude tako visoka...